![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met al die ribbels is de kans dat het ergens niet 100% gelijk zit erg groot.
(ik ben ook maar een amateurtje ![]() En dan zit ik er doorheen met slijpen ![]() Dat heb ik liever niet. Het is nu een schone, sterke verbinding.....prima zo. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit beter?
![]() ![]() (dat bultje boven de aansluiting van de vloer op het verticale deel hoort daar trouwens te zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed man!! wat een project! petje af!
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjesuit, jammer van dat deukje links voor. :p
goed werk weer. voor een amateurtje... ![]() lache dat je ook de 26 langskomt, voor de flower power party, word kicku, veel lol. jij mag samen met leon in het grote bed, lol
|
||||
|
||||
![]() 28-02, het was dus wel weer tijd voor een update!
Met drie hokken in het wagenpark, een hoop leuke shows en ander geneuzel komt het niet altijd van sleutelen ![]() Maar; gedeelde smart is halve smart zegt men wel eens... :frown: Dat is genoeg reden om deze ellende maar even met jullie te delen.. Ach, komt wel weer goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo he he, mocht ook wle weer is beginnen he,
![]() goed dat je niet naar antwerpen bent geweest, 1000 keer beter aan je bus kunnen werken, was echt Troep./ oke succes weer..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet het ![]() Hoe staat het met het verlagen van jouw ovaal? Lijkt het ook net of je net zo lang wacht tot tie uit zich zelf door zijn veren zakt! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ik m'n garage aan het uitruimen.... kom ik dit tegen:
![]() ![]() Aangezien mijn laaste update aan mijn bus in februari 2005 was ![]() Namelijk van dit: Naar dit: Wordt het nu (2,5 jaar later ![]() Dus: ![]() Last edited by keverpech : 24-08-2007 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() Goed werk Erwin
![]() Ik ruim m'n werkhok ook wel eens op, maar een spijl kom ik niet vaak tegen... Over updaten gesproken, ik zal dat binnenkort ook eens doen met de luchtkoeler ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He een schuurvondst in je eigen schuur..
Succes met de werkzaamheden!!
|
||||
|
||||
![]() Zo, lekker aan 't krabben geweest!
Het meeste komt er mooi hard onder vandaan. ![]() Soms wel 'ns een gaatje dus dat lassen we maar dicht. ![]() ![]() ![]() Nu de rest nog krabben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lang niet gevolgd. Goed bezig
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() pff ik kan ook echt niet wachten tot ik eindelijk aan mijn busje kan beginnen!
deze winter moet lukken, echt waar. pechie! ziet er nu al goed uit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey cool! Had deze al een heele tijd niet gezien, toch een van de betere topics.
Werkse maar weer, maak er wat moois van!
|
||||
|
||||
![]() Mooi project zeg!! Heeft een tijdje stil gelegen, maar maakt het beginnen des te leuker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Erwin is weer goed bezig! Succes maar weer...
|
||||
|
||||
![]() Nee! 'T is niet waar!
EEN UPDATE!!! ![]() ![]() Na wat tectylkrabhulp (120 scrabble punten) van wat vrienden begon het spijlbusbloed weer te stromen! ![]() BBQ na afloop ![]() ![]() ![]() Dus heb ik de linker achterhoek er maar eens in gelast: ![]() ![]() ![]() De dorpel lag er inmiddels ook al 3 jaar uit :oops: Maar nu niet meer! Troep Binnendorpel er in, deel achter voorwiel en dwarsbalkjes hersteld: Dorpel er in en zelf gemaakt onderste stuk dogleg er in! Tot over een jaar (of twee) maar weer ![]() Nee, ik wil nu toch wel eens wat vaart achter dit project zetten. Dus hopelijk snel meer. Hier of op http://www.volksfahrer.nl |
|
||||
|
||||
![]() Very nice Erwin, gaat de goeie kant op
![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig Erwin!
moet je nagaan, heb je dat gewoon in je eigen schuur staan! |