![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het niet over jou, ik vind dat je zelfs een heel erg goed idee hebt. Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen. Ik ben het gezeur overal (hier en op vwforum.nl) een beetje zat en ik stel voor om zelf iets te organiseren als mensen denken dat ze het beter kunnen.
|
||||
|
||||
![]() welk gezeur? mij is nog niks opgevallen.... alleen over de prijs van Lelystad... verder alleen maar leuke berichten over meetings...
en voelde me inderdaad aangesproken.. ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was ook zo... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Wel snelle reactie!
|
||||
|
||||
![]() Een collega van me was er ook op de meeting
was er zelf er niet bij is alleen maar golf golf golf golfslagbad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben meestal niet van het reageren maar ik doe het nu toch,!!! Voorbeeld: Neem een golf 3 vr6 Zet er lexus achterlichten in laat het interieur lichtblauw leer bekleden laat de buitenkant 6 cm uitbouwen met polyester stop er een TT dashboard in in groen alcantara doe er ook nog eens een 15 delige neon set onder en 18 inch chrome velgen met verlichte ventieldopjes. Doe er ook meteen airride onder. Laat wat deeltjes van de motor verchromen en polijsten. Spuit de motorruimte schoon en spuit deze vooral niet in de kleur van de auto Maak het af met een fraaie flipflop lak en hoppa ! je hebt een auto van ongeveer 25000 euro staan. Oh ja en zet hem dan ook nog bij de S&S neer terwijl hij nog niet af is en vol met troep ligt. Wat heb je dan? Inderdaad ja een auto waar iedereen een foto van maakt en waar iedereen het over heeft. Maar IK denk dat je in de s&s helemaal nergens gaat komen. Het gaat namelijk niet hoeveel je er in stopt maar wat je erin stopt. En zorg dat alles af is. Koop niet het duurste wat in de autostyle shop ligt. Zoek eens verder en verzin zelf iets. Ik las net ook en stukje over "Die mivw zet de autos in de winter lekker binnen,zo kan ik het ook" Doe dat zou ik zeggen,met het geld wat wij in de winter besparen kunnen wij de auto het jaar daarop weer mee verfraaien. en in de winter rijden we in een oud golfje 2 van 50 euro. Zet een vr6 maar eens 7 maanden stil ? snap je Wij hebben ook niet een eindeloos budget. Ik heb mijn auto nu 5 jaar en elk jaar doe ik er iets aan of niets. Je kunt zo'n auto nou eenmaal niet in een jaartje bouwen. En als je de adresjes weet kom je er ook achter dat een TT dashboard niet veel duurder hoeft te zijn dan een van een golf 3. Het inbouwen is wel een ander verhaal. In de winter maken we aardig wat km om de juiste spullen te krijgen voor niet al te veel geld. In de loop van de zomer zal onze nieuwe golf 2 gepresenteert worden en dit is een typisch geval van low budget. En deze auto in in 2 jaar gemaakt. Mischien is het probleem hiermee opgelost????? |
|
||||
|
||||
![]() even ingaan op jou voorbeeld;
Er zijn ook verschillende smaken... Je maakt met jou budget jouw eigen keuze... ik zou bijvoorbeeld 10000 euro besteden aan heel andere dingen als mijn collega VW-rijder... maar die keuze is aan iedereen zelf. Een student heeft toch een heel ander budget als een full-time werker.... dat is mijn hele punt. En mijn idee/opmerking daarbij was: zou het een idee zijn deze klasse's te onderscheiden, ipv alleen de type's... Maaaaaaar.. Boeie! het begon met een idee/opmerking... En daar wil ik het verder bij laten. PROBLEEM IS ER NOOIT GEWEEST! ![]() ![]() Ik zal nog evenveel genieten van een S&S als ik al deed.... tis erg leuk om inspiratie op te doen, en iets te hebben om naar uit te kijken. En dat hebben we allemaal op ons eigen manier....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Amen!!! |
|
||||
|
||||
![]() pffff... wat ben jij een fuckin' slijmbal Marc...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tieft op, man.. Vind gewoon dat dat gezeik over show-auto's eens afgelopen moet zijn...
Als je het niet leuk vind dat een bepaalde auto wint, zet zelf een auto neer die ermee kan concureren.. Iedereen heeft altijd commentaar dat de MIVW auto's altijd winnen, maar ik heb een nederlandse auto die er mee kan concureren nog altijd niet gezien... Iedereen heeft altijd maar commentaar, maar zelf iets doen, ho maar... just my 2 cents.. |
|
||||
|
||||
![]() Maareh, oke...
Lelystad was dus een erg leuke meeting wat mij betreft, en Hoogeveen was ook geweldig... Als ik van te voren had geweten dat mijn hersenspinsel niet de moeite werd gevonden, waar ik dacht dat het geen gek idee was, dan had ik het niet naar voren gebracht... see you next meeting... nhf en even trots als altijd... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je snapt mijn hele punt niet... Maar communicatie is ook niet mijn sterkste, en daarom staak ik mijn pogingen... Ik wil niet eens hoeven concureren met een VW die 10x zoveel waard is als de mijne... En dat hoeft gelukkig ook niet, en heeft nooit gehoeven.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee dan ![]() @Sjampoo: Ja hoor wat jij wil :p En Head & Shoulders is geen shampoo Quote:
Klaar nu dan? Tjonge jonge... Is maar mijn visie hoor... (Ben niet boos hoor ![]() Maar heeft hier nog iemand meerdere foto's online dan de enkele galleries die hier staan? Ben wel benieuwd wat ik allemaal heb gemist in Lelystad... |
|
|||
|
|||
![]() Maar we gaan over een paar weken lekker BIER DRRRRRRRRINKEN !!!!!!!!!!
in Oostenrijk !! He Marcski... |
|
||||
|
||||
![]() Zeker!!!!!!!!!!!
|