Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 28-04-2004, 11:19
Oliver®'s Avatar
Oliver® Oliver® is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Tommy
Jammer... mijn advies is het volgende:

LEER LEZEN

Heb nog geen enkel negatief woord over de hoogeveen meeting gelezen op heel Volksforum.... maar kan wat over het hoofd gezien hebben... maar jij wel dan? En over Lelystad is de gerichte kritiek op zich alleen over de prijs....

Kritiek met betrekking tot klassering is een algemene discussie.... en helemaal niet negatief bedoeld...

En ik ga er van uit dat de organisaties iets professioneler omgaan met deze "kritiek", dan dat ze er voor gaan kiezen om de handen er maar vanaf te trekken.... met een beetje marketingtechnisch inzicht is juist goed om te weten wat er bij de 'klanten' omgaat... en aan een deel van de "kritiek" is niet te ontkomen... maar er zijn veel dingen bij waar je als organisatie veel profijt van kunt hebben... zoals bijvoorbeeld de prijs bij Lelystad, mensen willen graag weten waar hun geld in zit... maar ik vond persoonlijk 10 euro nog net wel te doen

het begon gewoon met een opmerking/idee van wat misschien een optie zou kunnen zijn(kwa klasering) waarmee misschien meer mensen aan bod zouden kunnen komen... soort van "hard op" denken.. en wordt het totaal uit zijn verband getrokken...

zeuren en zeiken...? nou, dan ben ik veel gewend, of zijn anderen snel onder de indruk...

Ik heb mijn hard op denken gedaan, en mijn mening gegeven.. En volgens mij is die verre van negatief.

Ik heb het niet over jou, ik vind dat je zelfs een heel erg goed idee hebt. Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen.

Ik ben het gezeur overal (hier en op vwforum.nl) een beetje zat en ik stel voor om zelf iets te organiseren als mensen denken dat ze het beter kunnen.

VW Fanatics!
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 11:27
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

welk gezeur? mij is nog niks opgevallen.... alleen over de prijs van Lelystad... verder alleen maar leuke berichten over meetings...

en voelde me inderdaad aangesproken..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 11:29
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Precies:

BOEIUH !!

was ook zo...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 11:33
Oliver®'s Avatar
Oliver® Oliver® is offline
VW Fanatic

Wel snelle reactie!

VW Fanatics!
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 18:44
Arno's Avatar
Arno Arno is offline
VW Addict

Een collega van me was er ook op de meeting
was er zelf er niet bij is alleen maar golf golf golf golfslagbad
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 20:26
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tommy
Ik was om half elf al op jou meeting... en kwart voor drie.. na nog de 10 min, die om half drie ofzo werden genoemd, wachten op de prijsuitreiking ben ik toch gegaan.... Maar dat had verder niks met de klasering te maken..... En heb ook steeds gezegd... vond het een erg goeie meeting, weinig entreegeld vragen, gewoon simpel, maar juist in mijn ogen wel veel waar voor mijn geld...

"de "mooie" auto's express niet mee laten doen"
"Wij komen toch niet gauw naar deze meetings toe, dus hebben anderen tijdens deze meetings kans op een beker..."

mensen uitsluiten is een rare oplossing in mijn ogen. En eerst kijken of de MIVW club gaat, om in geval van "niet" een kans te maken op een beker?? .....
euhm... naja... is een optie.. lol

Ik kan met mijn blote oog toch denk ik best wel zien in welke auto veel geld zit, en welke het met minder (financiële)middelen heeft moeten doen....

voorbeeld:
neem een Golf III dash in een GolfII, of een TT dash in een golf II... lijkt me wel een duidelijk voorbeeld van: TT was leuk geweest, maar golf III ook al vet.... Als die gene een TT dash kon betalen denk ik dat ie daar voor was gegaan.. Maar diegene wil ook nog een schroefset hebben... liever air-ride... maar dat ligt buiten budget...

En toch "moeten" deze tegen elkaar concuren bij een S&S....

Maar als je mijn standpunt goed leest, over klasse's, lijkt me dat wel duidelijk....

En volgens mij zijn waarde klasse's best goed in te delen.... Met een beetje eerlijkheid van de eigenaars, en een beetje proffesioneel inzicht van de jury(soort van taxateur er bij misschien, niet te officieel, maar gewoon in twijfelgeval een liefhebber die er verstand van heeft...)

Maar we hebben inderdaad de zelfde hobby, en we houden het echt wel gezellig... Ik ga nog even graag naar meetings, en gung iedereen zijn prijzen van harte... dat daar even geen misverstand over bestaat....

Maar ik dacht dat met een beetje andere insteek meer mensen aan bod kunnen komen. Tis gewoon een idee....

Ik ben meestal niet van het reageren maar ik doe het nu toch,!!!

Voorbeeld:
Neem een golf 3 vr6
Zet er lexus achterlichten in laat het interieur lichtblauw leer bekleden laat de buitenkant 6 cm uitbouwen met polyester stop er een TT dashboard in in groen alcantara doe er ook nog eens een 15 delige neon set onder en 18 inch chrome velgen met verlichte ventieldopjes.
Doe er ook meteen airride onder.
Laat wat deeltjes van de motor verchromen en polijsten.
Spuit de motorruimte schoon en spuit deze vooral niet in de kleur van de auto
Maak het af met een fraaie flipflop lak en hoppa ! je hebt een auto van ongeveer 25000 euro staan.

Oh ja en zet hem dan ook nog bij de S&S neer terwijl hij nog niet af is en vol met troep ligt.

Wat heb je dan?

Inderdaad ja een auto waar iedereen een foto van maakt en waar iedereen het over heeft.

Maar IK denk dat je in de s&s helemaal nergens gaat komen.

Het gaat namelijk niet hoeveel je er in stopt maar wat je erin stopt.
En zorg dat alles af is.
Koop niet het duurste wat in de autostyle shop ligt.
Zoek eens verder en verzin zelf iets.

Ik las net ook en stukje over "Die mivw zet de autos in de winter lekker binnen,zo kan ik het ook"

Doe dat zou ik zeggen,met het geld wat wij in de winter besparen kunnen wij de auto het jaar daarop weer mee verfraaien.
en in de winter rijden we in een oud golfje 2 van 50 euro.
Zet een vr6 maar eens 7 maanden stil ? snap je

Wij hebben ook niet een eindeloos budget.
Ik heb mijn auto nu 5 jaar en elk jaar doe ik er iets aan of niets.
Je kunt zo'n auto nou eenmaal niet in een jaartje bouwen.
En als je de adresjes weet kom je er ook achter dat een TT dashboard niet veel duurder hoeft te zijn dan een van een golf 3.
Het inbouwen is wel een ander verhaal.

In de winter maken we aardig wat km om de juiste spullen te krijgen voor niet al te veel geld.

In de loop van de zomer zal onze nieuwe golf 2 gepresenteert worden en dit is een typisch geval van low budget.
En deze auto in in 2 jaar gemaakt.

Mischien is het probleem hiermee opgelost?????
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 21:31
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

even ingaan op jou voorbeeld;
Er zijn ook verschillende smaken...

Je maakt met jou budget jouw eigen keuze... ik zou bijvoorbeeld 10000 euro besteden aan heel andere dingen als mijn collega VW-rijder... maar die keuze is aan iedereen zelf. Een student heeft toch een heel ander budget als een full-time werker.... dat is mijn hele punt. En mijn idee/opmerking daarbij was: zou het een idee zijn deze klasse's te onderscheiden, ipv alleen de type's...

Maaaaaaar.. Boeie!

het begon met een idee/opmerking... En daar wil ik het verder bij laten. PROBLEEM IS ER NOOIT GEWEEST!

Ik zal nog evenveel genieten van een S&S als ik al deed.... tis erg leuk om inspiratie op te doen, en iets te hebben om naar uit te kijken. En dat hebben we allemaal op ons eigen manier....
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 21:38
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Ik ben meestal niet van het reageren maar ik doe het nu toch,!!!

Voorbeeld:
Neem een golf 3 vr6
Zet er lexus achterlichten in laat het interieur lichtblauw leer bekleden laat de buitenkant 6 cm uitbouwen met polyester stop er een TT dashboard in in groen alcantara doe er ook nog eens een 15 delige neon set onder en 18 inch chrome velgen met verlichte ventieldopjes.
Doe er ook meteen airride onder.
Laat wat deeltjes van de motor verchromen en polijsten.
Spuit de motorruimte schoon en spuit deze vooral niet in de kleur van de auto
Maak het af met een fraaie flipflop lak en hoppa ! je hebt een auto van ongeveer 25000 euro staan.

Oh ja en zet hem dan ook nog bij de S&S neer terwijl hij nog niet af is en vol met troep ligt.

Wat heb je dan?

Inderdaad ja een auto waar iedereen een foto van maakt en waar iedereen het over heeft.

Maar IK denk dat je in de s&s helemaal nergens gaat komen.

Het gaat namelijk niet hoeveel je er in stopt maar wat je erin stopt.
En zorg dat alles af is.
Koop niet het duurste wat in de autostyle shop ligt.
Zoek eens verder en verzin zelf iets.

Ik las net ook en stukje over "Die mivw zet de autos in de winter lekker binnen,zo kan ik het ook"

Doe dat zou ik zeggen,met het geld wat wij in de winter besparen kunnen wij de auto het jaar daarop weer mee verfraaien.
en in de winter rijden we in een oud golfje 2 van 50 euro.
Zet een vr6 maar eens 7 maanden stil ? snap je

Wij hebben ook niet een eindeloos budget.
Ik heb mijn auto nu 5 jaar en elk jaar doe ik er iets aan of niets.
Je kunt zo'n auto nou eenmaal niet in een jaartje bouwen.
En als je de adresjes weet kom je er ook achter dat een TT dashboard niet veel duurder hoeft te zijn dan een van een golf 3.
Het inbouwen is wel een ander verhaal.

In de winter maken we aardig wat km om de juiste spullen te krijgen voor niet al te veel geld.

In de loop van de zomer zal onze nieuwe golf 2 gepresenteert worden en dit is een typisch geval van low budget.
En deze auto in in 2 jaar gemaakt.

Mischien is het probleem hiermee opgelost?????

Amen!!!
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 21:45
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

pffff... wat ben jij een fuckin' slijmbal Marc... :p
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 21:51
Marcski's Avatar
Volksforum Crew

Tieft op, man.. Vind gewoon dat dat gezeik over show-auto's eens afgelopen moet zijn...
Als je het niet leuk vind dat een bepaalde auto wint, zet zelf een auto neer die ermee kan concureren.. Iedereen heeft altijd commentaar dat de MIVW auto's altijd winnen, maar ik heb een nederlandse auto die er mee kan concureren nog altijd niet gezien...

Iedereen heeft altijd maar commentaar, maar zelf iets doen, ho maar...

just my 2 cents..
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 21:56
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Maareh, oke...

Lelystad was dus een erg leuke meeting wat mij betreft, en Hoogeveen was ook geweldig...

Als ik van te voren had geweten dat mijn hersenspinsel niet de moeite werd gevonden, waar ik dacht dat het geen gek idee was, dan had ik het niet naar voren gebracht...

see you next meeting... nhf en even trots als altijd...
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 22:04
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by Marcski
Tieft op, man.. Vind gewoon dat dat gezeik over show-auto's eens afgelopen moet zijn...
Als je het niet leuk vind dat een bepaalde auto wint, zet zelf een auto neer die ermee kan concureren.. Iedereen heeft altijd commentaar dat de MIVW auto's altijd winnen, maar ik heb een nederlandse auto die er mee kan concureren nog altijd niet gezien...

Iedereen heeft altijd maar commentaar, maar zelf iets doen, ho maar...

just my 2 cents..

Je snapt mijn hele punt niet... Maar communicatie is ook niet mijn sterkste, en daarom staak ik mijn pogingen...

Ik wil niet eens hoeven concureren met een VW die 10x zoveel waard is als de mijne... En dat hoeft gelukkig ook niet, en heeft nooit gehoeven.
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 22:18
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Tjaap
gerucht gaat dat bij de Golf5 de "jetta/vento/bora" golf sedan gaat heten, en caddy heet pas sinds hij in europa op de markt kwam caddy... de jaren ervoor was hij in de US al op de markt als golf pick-up dus zover zit je er niet vanaf

Okee dan

@Sjampoo: Ja hoor wat jij wil :p

En Head & Shoulders is geen shampoo

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Precies:

BOEIUH !!

Klaar nu dan?

Tjonge jonge... Is maar mijn visie hoor...
(Ben niet boos hoor )

Maar heeft hier nog iemand meerdere foto's
online dan de enkele galleries die hier staan?
Ben wel benieuwd wat ik allemaal heb gemist
in Lelystad...
Reply With Quote
Old 29-04-2004, 17:20
Marcel Klok PN-XH-30 Marcel Klok PN-XH-30 is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Marcel Klok PN-XH-30

Maar we gaan over een paar weken lekker BIER DRRRRRRRRINKEN !!!!!!!!!!
in Oostenrijk !!

He Marcski...
Reply With Quote
Old 30-04-2004, 20:42
Marcski's Avatar
Volksforum Crew

Zeker!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules