![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denken jullie dat henk het leuk vind
dat zijn nummer zo maar openlijk bekend gemaakt wordt? Neem aan dat jullie hem niet gevraagd hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nummer staat anders gewoon in de telefoongids op het net.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow jah..... Zit ook wel wat in ![]() ------------------------ Anyway, alle foto's staan online! Ben nu nog ff bezig met enkele zaken, dus het kan zijn dat niet alles werkt omdat ik er nu mee bezig ben ![]() Veel kijkplezier! ![]() Erwin G60 ![]() Becky ![]() Alvin (Pirelli) ![]() Een hele mooie Golf ![]() Meer op www.watercooled.nl |
|
||||
|
||||
![]() Nice foto's !!
Je hebt de mijne wel van de verkeerde kant gefotografeerd Sponzer ![]() Nee supermeeting is het geweest! Volgend jaar ben ik er weer, maar dan een stuk lager tegen de grond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() voor de gespot topic? Best charmant die gekrulde tenen!! ![]() Stel van de week ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ik achteraf wel ff moeten doen jah, maar hele spultje word toch nog gespoten dus gaan de letters der toch eerst weer af ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een beetje gespot op de achtergrond tussen de foto's :P
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel geslapen zondag op maandag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat ben jij een pestkop einzer!! ![]() laat dat wijfie met rust, anders krijgt ze nog een trauma van je. ![]()
|
||||
|
||||
![]() whaahhah nee ik ben dr al over heen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Claudia zal ik je dan nog ff goed nieuws brengen, ik weet wel iemand die een rolpan(heet dat geloof ik zo) voor je caddy wil maken. Of was je al voorzien????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar overheen ????????????
|
||||
|
||||
![]() Leg ik nog wel een keer uit jasper
|
|
||||
|
||||
![]() Ok dan ist goed !
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele velgenverhaal is ook aan mij voorbij gegaan, maar ach...
Smoelenboek! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is in de maak Alex, alleen zal ik eens bellen hoe het er mee staat, want is al een poos geleden.. Maar TNX ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oké dan, peter begon daar tegen mij over, die had het daar met jouw over gehad en hij wou hem eventueel voor je maken, maar dat hoeft dan niet. Groeten |
|
||||
|
||||
![]() @ Mark..
Wat zit er op je kin man?
|
||||
|
||||
![]() Big Mac ligt erg voor de hand ..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[ooh, grof zeg] Tja, mijn vriendin laat af... [/ooh, grof zeg] ![]() @ Gert: Shit, valt het op? ![]()