![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tijdje niet meer gekeken! Mooie vooruitgang! Ga zo door.
|
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reacties
![]() Quote:
haha ja dat krijg je he met zo`n vlakke plaat, daar kun je van alles op kwijt ![]() maar het zijn geen zware spullen hoor, alleen motor kap, zijscherms en voor de rest wat lege dozen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kiek dat schiet al lekker op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jaja eindelijk weer wat actie
![]() vandaag had ik eindelijk weer eens tijd voor de caddy ![]() ik heb de complete wiel ophanging er onder weg gehaalt, alles is nu geplamuurt en ik heb het gedeelte onder de chassie balken in de menie gezet en later in de overspuitbare antie steenslag. geplamuurt en in de menie: alles netjes afplaken en spuiten maar: het zit nu 1 keer in de antie steen slag, ik had maar 1 spuitbus opgehaald en dat was dus veel te weinig ![]() ![]() tussen door heb ik de intercooler buizen helemaal strak gemaakt zodat dezen gelijk met de motorruimte in kleur kunnen worden gespoten: zo dat was het eerst weer even, zoals het nu lijkt komt Bonne (nienkebug hier op het forum) volgende week te spuiten ![]() owja, mijn caddy staat deze maand in de PVW ![]() het is ff zoeken maar hij staat er echt tussen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik moet maar opschieten met die motorruimte van mij .. je haalt me al in
![]() Hij staat trouwens wel erg bescheiden in de Performance VW ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja, ik heb het tempo er eindelijk weer een beetje in gekregen
![]() Quote:
hahaha ja maar het begin is er ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag was het dan eindelijk zover, de motorruimte is gespoten
![]() bonne is vanmidag even langs geweest om het allemaal in kleur te spuiten, nogmaals bedankt hiervoor bonne ![]() ![]() hier zijn dan de foto`s van vandaag: de spuitcabine ![]() nog 1 foto voor het spuiten: alles lekker in de preimer: ook de intercooler buizen: en toen was het tijd voor de kleur ![]() en dit is het eind resultaat geworden ![]() de broertjes waren ook weer ff zamen dus moesten die ook even op de foto ![]() toen de preimer ff moest drogen zijn we nog ff om andere achterlichten voor bonne zijn golfje geweest, owja dat is de linker ![]() groeten uit friesland!!! |
|
||||
|
||||
![]() Heb die golf met die rode randjes op de wielen nog wel gespot vlak bij Westergeest ergens..was even bij ruurd langs geweest vandaar dat ik daar rondreed
![]() Motorruimte is erg netjes geworden zeg ! Groeten, |
|
||||
|
||||
![]() dankje,
maar weet je zeker dat het die met de velgen met rooie lijntjes was, want ik (met de ATSen) ben v/d week wel een paar keer in westergeest geweest namenlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan Sikke
![]() ![]() Groetjes Bonne en Nienke |
|
|||
|
|||
![]() jha zeker! mooie auto..ik spot hem dikwijls bij buitenpost(OBM TEC) maar met recht een netjese caddy...gaat zo door!!
m vr gr martijn |
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag ff een bultje onderdelen opgeknapt:
en tussen de bedrijven door heb ik de golf van binnen en buiten even een grote schoonmaak beurt gegeven ![]() ik hoop dat ik deze week nog even tijd kan vinden om deze onderdelen te plaatsen, zodat hij weer op zijn wieletjes kan staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() naar wat problemen met de lak, waardoor we alles opnieuw hebben moeten spuiten, ben ik vandaag eindelijk begonnen met opbouwen.
vandaag heb ik hem weer op de wielen gezet: ik had vandaag goeie hulp er bij dus dat scheelde ook een hoop werk ![]() gister heb ik mijn nieuwe achterraam binnen gekregen, die van marcnr1: ook heb ik nieuwe koppelingsplaten gehaald, 210mm met GTI vliegwiel: en een E.G.T meter: 3 juni moet hij helemaal klaar staan voor de meeting hier in bergum dus ik moet nog ff flink door zetten, ik moet nu de versnellings bak nog ff spuiten en nog een paar dingetjes v/d motor en dan kan dat hele spul er weer in en ik hoop dat het dan snel gaat. |
|
|||
|
|||
![]() en wat waren de problemen met spuiten dan? Is ook makkelijk om te lezen/onthouden!
Verder goed bezig, wordt weer een nieuwe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goh, is een deja-vu al die onderdelen
![]()
|
|||
|
|||
![]() hele nette caddy !!!!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reactie`s
gister heb ik mijn nieuwe achterraam ff geplaatst en vandaag de versnellings bak gespoten en nog wat losse onderdelen van de motor. nu moet ik alleen nog een gat in mijn uitlaat spruitstuk boren voor de voeler v/d E.G.T meter, de nieuwe koppeling plaatsen en dan de motor en versnellings bak zamen voegen. En dan mag het torretje eindelijk weer terug in zij eigen ruimte ![]() owja en wat dat probleem met de verf betreft, deze wou niet hard worden om een of andere reden, dat is nog niet helemaal bekend ![]()
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 28-04-2007 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() He kerel, ziet er weer goed uit zo die motorruimte
![]() ![]() Grt bonne |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig! Waar koop je die EGT meter? Zoek zelf voor de Jetta ook nog het e.e.a. aan metertjes..