![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor een grotere schuur misschien? Wel vette rides trouwens. Lijkt me erg vet om de 412 af te zien lekker op z'n gat met coole rims
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat op BRM's. ![]() ![]() Maar hij blijft erg cool! ![]() Goeie foto's pik, maarre eigenlijk vind ik dat je de kubel eerst af moet maken, die ziet er nu al gruwelijk dik uit! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Weet ik gozert, alleen als ik Bee zijn gang laat gaan kan ik de paintjob niet betalen ![]() die heeft echt gruwelijke plannen met die body ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() maar het was nog vroeg deze zondagmorgen..alhoewel dat geen excuus moet zijn.. ![]() maar inderdaad dit is hem, wrede bak zo hoor..en thanks voor het uploaden.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is deze bak ondertussen afgerond of staat hij nog steeds te wachten in de over volle schuur?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sold......deze is naar Belgie verhuist! Heb m helaas moeten verkopen omdat ik TE veel auto's heb/had. Er gaat zo'n vracht geld in de ovaal en kubel zitten, dat ik de 412 heb verkocht, zodat ik meer tijd en geld voor de rest heb !
|
||||
|
||||
![]() ahaa.. jammer je had er goede plannen mee!
|