![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag kuipstoelen erin gezet niet helemaal tevreden over. staan net wat te hoog.
alleen de bestuurdersstoel kun je in hoogte verstellen dus dan val het wel mee. 8v onderlip gemonteerd en nog een paar kleine dingetjes maar was de camera vergeten. volgende week weer foto's
|
||||
|
||||
![]() Met die 13 inches stond ie echt dik!
|
|
||||
|
||||
![]() Ga je bij die Azev velgen het hart ook wit spuiten ?
Witte velgen / wit hart is wel verplicht op deze auto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zit er wel over na te denken om dat te doen ga eerst zien hoe het me de grijze kleur staat. volgende week de banden erom trekken dunlop 175-55of60-15 morgen auto uit schorsing halen en waarschijnlijk volgende week vrijdag voor de keuring. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eg leuke combinatie zo...
het mooiste leg achter de voorruit ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi werk man
|
|
||||
|
||||
![]() is inderdaad een mooie wagen geworden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is dit een gigantisch stoere bak geworden zeg! Zie alle veranderingen nu pas...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super vet....... Ook ik ga voor witte hoepels
|
||||
|
||||
![]() erg mooi geworden
dacht eerst dat de kleurencombi verschrikkelijk zou worden, maar t staat echt mooi! en tis erg origineel ik ga eigenlijk ook voor de telefoontjes, stonden net iets beter! die CL lip heb je al geloof ik he? anders heb ik nog wel eentje voor je, te geef ![]()
|
|||
|
|||
![]() oane was vanavond hier in zijn audi
ook leuk ..daar zaten de telefoon wielen onder |
|
||||
|
||||
![]() Hé Oane,
Dat ziet er ècht LEKKERRRR uit, zeg! ![]() (jij vroeg mij om die open-dak-spoiler, weet je nog? ![]() Jij hebt ook van mij de old-school luchthapper gekocht; ik zag 'm zitten!! Ik vind het erg leuk, dat ik ook nog een beetje een aandeel in je project hebt gehad!! ![]() Als je naar één of andere meeting gaat, laat je het dan ff weten? Ik ben nl. errug benieuwd, hoe het er in het echt uitziet! Ik ga tegen alle meningen in ![]() ATS-cups stralen, wit coaten en dÃ*e erop!!! ; vooral die diepe rand is precies wat deze auto nodig heeft!!! Ga zo door, man! ![]() (...en idd; wat gaat er met de Passat gebeuren? 'ben zéér benieuwd!! (Het grappige is trouwens, dat ik van het voorjaar een snorfietsje heb opgeknapt in de kleuren :zwart, wit èn... mint-groen! hahaha! Hier is-ie: ![]() Groeten van René type twee, aka Vento-vice (ik rijd nu Vento GT...) ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() loopt ie al ????????
|
|
|||
|
|||
![]() ja hij loopt al. was het relais van brandstofpomp
ben er even tussen uit geweest met het vrouwtje. even een lang weekendje ameland
|
|||
|
|||
![]() even een kleine foto shoot:
dingen die nog moeten gebeuren -apk keuring -blok afstellen -voorbumper recht hangen -jetta front erin zetten -na de keuring auto naar beneden schroeven -blauwe platen na keuring monteren -ben nu bezig met versterker en luidsprekers -tankklepje nog wit verven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en wat moet ik met de velgen doen ben er niet echt tevreden over. is niet 1 geheel met de auto suggesties???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gouwe tip?? Die witte 13 inch telefoontjes er weer onder, geen gein!!
|
||||
|
||||
![]() Echt echt echt heel erg dik geworden Oane!! Wanneer rijdend te spotten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Same here. Die witte telefoon units waren echt geweldig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hate to say i told you so ... but ... i told you so! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mee eens!