![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja het rijdt super gaaf het geluid is geweldig!!!!!!!!!!!
![]() Ben echt super blij dat het erop zit.moet nog ff afgestelt worden en dan loopt ie nog beter.het is toppie
|
||||
|
||||
![]() veel geluid had ie al toch? staat me iets van bij.. ghehe
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Weet je al tijden met sprints of andere cijfers waaruit blijkt dat je nu een stuk sneller bent?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja jullie en ik waren een beetje munt ,maar als hij goed staat is het rijden een stuk soepeler .alleen onderin zal ie een beetje stroef blijven . en was het stukje zeil noodzakelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou dat is zo al te voelen als je hem doortrekt.het is gewoonweg geweldig.ik wou dat ik het eerder had gedaan!!ik wil nog wel een keer als hij goed afgesteld is door serge naar speedcenter in Rosmalen en dan op de rollerbank zetten en het volle vermogen gaan laten testen en dus kijken hoeveel pk's en koppel het beestje in huis heeft.Dus we zijn nog niet uit getest.alleen op de weg met(stoplicht) sprints, haha. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, er zat al goed geluid op maar dit is helemaal top. het op schakelen en terug schakelen is geweldig, ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb al 40 zeiltjes verbruikt het kan niet anders(dat moet jij snappen) :p :p ik moet gewoon tegen mijzelf zeggen:Zet um nu maar op stal anders blijf je boetes rijden en benzine tanken.haha.kan gewoon niet stoppen. kun je hem van het weekend (zondag) ofzo niet afstellen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wel zondag zit ik met een verjaardag ,maar zaterdag ga ik de rooie groen maken en ben ik in renkum aanwezig ,kan hem wel ff tussendoor afstellen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
RENKUM ???? niet in wageningen???
|
||||
|
||||
![]() dat word dan wel eind van de middag?want ik moet gewoon werken tot zeg ongeveer 17:00.als da goei is kom ik ff langs ..oke?
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel heeft het je totaal gekost de ombouw?
|
|
||||
|
||||
![]() was heel goedkoop ,100 eur o carbs ,een paar krente bollen en koppen koffie .
|
||||
|
||||
![]() maar das alleen voor vrienden
|
||||
|
||||
![]() 300,- alles bijelkaar 100,- inlaatspruitstuk
100,- webers 100,- openluchtfilters plus inderdaad een paar krentebollen, koffie, cola en veel koekjes!!!!
|
|||
|
|||
![]() ehm, mag ik vragen wat voor sproeiers en venturi's je hebt? en hoe je de pakking tussen de webers en het spruitstuk hebt? (heb je misschien een foto ervan) ik krijg het bij mij niet goed afgesteld dus misschien heb ik verkeerde sproeiers...tnx
|
|
||||
|
||||
![]() vraag ff aan serge pot das de weberkoning. succes (hij heeft ze voor ons afgesteld)
|
|
||||
|
||||
![]() Wat voor type webers (of Solexen) kun je het beste gebruiken op een 2.0 16-klepper?
45-ers of zijn 40-ers ook voldoende? |
|
|||
|
|||
![]() en kan je ook enkele weber plaatsen op bijv. een golf 1 cabrio EW motor (1.6 carb), met behoud van het spruitstuk misschien?
hmm ik vind webers of andere carbs toch we lerg vet... maar kan het ook zo dat ie niet meer gaat verbruiken als 1 op 10? is namelijk me daily driver ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op een 2l 16v 45er carbs .
enkele carb haalt niet zoveel uit en verbruik met meervoudige carburatie mits goed afgesteld zou zelfs gelijk moeten blijven (mits je ook normaal blijft rijden) maar motorfiets carbs doen het beter aangezien de luchtstroom in webers ,solex of dellorto eig te traag is bij stationair waardoor er een gat ontstaat zodra je gas geeft,motorfiets carbs hebben hier geen last van
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja maarrrrrrrr je gaat dus wel meer gas geven omdat het zo verslavend is dat geluid, en je verbruik word dus ook veeeeel meer. |