![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Honda hoorde bij de eigenaar van een Tunings/garage bedrijfje uit Leiden. Je hoeft toch geen VW te rijden om ze mooi te vinden. En de Astra... ik heb een vermoeden, maar die houd ik lekker voor me. Heb trouwens ook nog een Clio V6 voorbij zien komen. En je bent de Vectra van onze beste vrienden trouwens ook nog vergeten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja van de jongen die net de andere kant opkijkt ![]() jetta 1 heet hij hier op het forum.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Niet dat het er toe doet maar dat gedeelte over je eigen wielen staat niet in je eerste bericht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vertel het je wel eens ,vindt dat niet nodig om het hier te vertellen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is een goed plan.....!! maar niet te lang mee wachten , ben namelijk erg benieuwd hoe je t bedoeld.... groeten p@trick |
|
||||
|
||||
![]() is er ook iets bekend over wie de prijzen hebben gewonnen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij moet leker zo doorgaan SponzerBob :p @Roadwarrior ik heb de derde prijs voor type 1 gewonnen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jouwn prijs wist ik.maar wie zij dan 2de en 1ste? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de tweede plek weet ik zo niet , maar de eerste bij type 1 golf was alex janssen ( witte einzer 1.9 16v met webers van VWOUTLAWS ) |
|
||||
|
||||
![]() we hadden vier bekers bij de OUTLAWS
1e prijs golf 1 1e prijs seat 3e prijs audi 1e prijs luchtgekoeld was een geslaagde meeting, met gelukkig goed weer en de nodige dikke auto's !!! enige minpuntje wat mij opviel was dat het standje met etenswaren de vraag niet goed aankon...... maar verder superrrrr !!!!!!! groeten p@trick |
|
||||
|
||||
![]() nog een paar foto's op www.vw-speed.nl, geschoten door lennart
|
||||
|
||||
![]() mijn pics staan hier ergens
http://www.cleaned.be/forum/index.p...c=15048&st=150&
|
||||
|
||||
![]() vind het maar vreemd
|
||||
|
||||
![]() wat vind je vreemd hans
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom op mannen.................niemand die dat weet ?? Kent iemand de eigenaar van die cabbie dan ??? Ook een forummer toevallig ??? Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Zijn als het goed is Alfa velgen. Ben er toen naar wezen kijken toen die te koop stond. weet het niet precies meer.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() gwoon ff goed zoeken :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal eens navragen , is van een maat van mij geweest, volgens mij italiaanse velgen inderdaad waren als ik me niet vergis 4x98 en gemonteerd met schuifbouten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan de mijne ook nergens vinden :frown: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() 3 keer raaie wie die heb geschoten :biggrin: ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |