![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja t'is goed met je :biggrin: Toen ik in drachten aankwam ben ik express achter je gaan staan, toen ik net stond reden jullie weg naar de andere kant van de parkeerplaats ![]() |
|
||||
|
||||
![]() meen je niet!! en dan loop je niet ff achter ons aan ofzo?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Net alsof jullie er behoefte aan hebben als linnie en ik achter jullie aanrennen bien.... bobbel.... hier zijn we :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() ehhh..msn ook een optie? zie sommige fotos al 7 keer voorbijkomen in 1 enkel topic...
gaat nu weer helemaal nergens over..
|
||||
|
||||
![]() helaas geen msn...
Laatste offtopic bericht voor mij aan kevin: ja daar hebben wij hele erge behoefte aan! :P ![]() De meeting van gisteren vond ik redelijk, alhoewel de sprints me ERG tegen vielen!!!! De beruchte golf III stond er ook, degene van ninove.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt altijd minder snel dan het is...stonden toch een paar 13 sec autos tussen en das niet misselijk hoor... dat is vergelijkbaar met jouw golfje op de kwartmijl...hun zijn al over de streep en jij zit pas in zijn 2... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onderschat mijn 90 pk boodschappen auto niet richard.... ![]() ![]() Maakt niet uit hoe snel het is, en je hoort me ook niet zeggen dat ze langzaam gaan, het is gewoon saai om naar te kijken. Racen in zandvoort of assen is leuker, de echte sprintjes, tegen elkaar. |
|
||||
|
||||
![]() zandvoort en assen...hmmm dat zijn toch van die 200 meter sprints[ asssen iig wel]
das ook geen sprint..drachten!! das pas sprinten
|
||||
|
||||
![]() Heb je gelijk in DRACHTEN blijft roeleren!!!
|
|
||||
|
||||
![]() heey mensen....
volgens mij heb ik heel wat gemist! zowel qua auto`s en de sfeer die er hing!!! snik....snik.... mja... volgend jaar misschien wel even heen... kijk ik dan wel eventjes... leuke foto`s, was erg gezellig volgens mij ![]() hey, ik zie jullie wel weer op retromania... jep, met de golf 1... ![]() byeeeee
|
||||
|
||||
![]() HALLO!!!!!
Dit is een topic over de meeting in Lelystad! Heb het nu een beetje opgeschoond, de meeste onzin eruit gehaald... er staan nog wel wat dubieuze berichten tussen, maar goed.... Persoonlijke reacties e.d. doe je maar via mail/pb/msn/gsm of weet ik wat nog meer..... hou het een beetje ontopic a.u.b.!!!!
|
||||
|
||||
![]() Christiaan Rulezzzzzzzzzzz :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weer ontopic; is dat niet die donkere jongen? Die had eerst een caddy op frituurolie?? Zoiets hoorde ik vallen..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jongen? geloof dat ie al tegen de 50 gaat.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oh okee, dan kloppen de roddels die rond gaan niet... Het is ook niet echt mijn smaak maar ja, ik hoef er gelukkig niet in te rijden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ding rijdt in Venlo rond, dus ik moet daar redelijk vaak tegenaan kijken, zeker 1 keer per week....dat is dus 1 keer teveel. Rijdt een indonesische man in van ik schat hem een jaar of 40 ofzo, maar wel met petje achterstevoren etc....Och, als hij er trots op is mag dat gerust, het is in ieder geval geen racer, dus dat valt alweer mooi mee. O, Sabine, voor je niet weet wie ik ben, Dennis/VWLeusden/Bennie/ADHD/etc etc probeerde me aan jou en Bob voor te stellen, maar ik wist dat toch allang. Vooral door de toffe Jetta 1. En ja, ook weer een René, ik geloof dat er hier op dit forum een stuk of 3 , 4 zitten.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Vond de kwaliteit van het gebodene toch wel wat beneden peil, ik heb maar een paar autos gezien waarvan ik echt vond dat het de moeite waard was, de rest is OF een grote Tupperware party OF ik heb ze al van boven tot beneden 4 keer bekeken. Maar dat hou je toch. Ik verwacht dat de rest van de toppers nog niet showklaar is. Veel echte vermogens autos ook niet gezien. Wel een paar hele mooie Golf 2s , waaronder een full options belgische G60 5-deurs, de Edition Blue van Arnold, de belgische gasten van Golfmk2.be, en de 3 Rallyes. walter uiteraard ook , Rob, en de al bijna standaard MIVW spullen.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Om nog ff weer ON Topic te gaan:
MK1 blijft toch het einde he...................... ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
![]() Wou dat ik dit topic nooit had gelezen :frown:
Jullie laten me zien wat voor moois ik allemaal heb gemist :frown: En ik zat niet eens naast rene in dat puntige gebouw :biggrin: Maar voor mij een productief dagje in de schuur, projectje nadert z'n einde ![]() Maar wel heel erg jammer dat ik al dat moois heb gemist :frown: |
|
||||
|
||||
![]() ik was er ook
![]() ![]() was gezellig, maar zoals hier al meerder zeggen: sprints vind ik daar geen zak aan, 2 tegelijk is veel spannender om naar te kijken. misschien een keer een andere locatie zoeken voor de golf meeting? dat lelystad heb ik nu wel gezien, het zelfde met de fabriek in maarssen. gewoon geen sfeer daarzo. en de golfcreations kunnen de wel met minder entreegeld uit op het zelfde terrein. maar daar kunnenwe nog weken over discussieren.. niet doen dus ![]() |