![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
whaha het laatste deel van je zin. Whahahaha. maar ik ben het wel met je eens. En de complete waanzin die bij mensen toeslaat. Ze halen boodschappen alsof er een fuckin hongerwinter aan zit te komen en gaan opeens bij mensen gezellig lopen doen. Mensen die ze de rest van het jaar vervloeken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En ruim de helft van die bende wil de kliko nog niet eens hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad ![]() Voor dat soort mensen is de rommelmarkt uitgevonden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd,hypocrietste kutfeest evar.enige wat ik er leuk aan vind is dat je met zen allen ongegeneerd de pens vol kan vreten,en je in de overige tijd nog wat kan hobbyen.
|
||||
|
||||
![]() jaa van mij hoeft dat hele kerst gebeuren ook niet, dat vol vreten is jaar op jaar ook het zelfde..
en indd de eeuwige kerst liedjes komen me ook de strot uit en als we dan toch met de ergenissen bezig zijn: het alsmaar hebben over sneeuw! en het is leuk en dit en dat NOT! en zodra het 1 nachtje vriest met voorruit zicht op meer dat de elf steden tocht weer aan bod komt.. ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() en dat zodra het 1 nachtje -1 is geweest en het de volgende dag zeikt van de regen,half NL niet boven de 15km/u komt "want de straat glimt zo,het zal wel spiegelglad zijn"
het ![]() is ![]() verdomd ![]() gewoon ![]() water!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
super ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Johannes Hype
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vind dat nog wel geniaal eerlijk gezegd.zo goed kan ie niet zingen,maar door de giga achterban gaat ie zeer waarschijnlijk wel winnen.oftewel,het aanwezig zijn van een jury is alleen nog voor de decoratie,zodra de friezen massaal naar de telefoon grijpen voor "hun" johannes...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psies, het gaat niet meer om de kwaliteit, alhoewel hij wel leuk zingt, maar om de hoeveelheid stemmen die de anderen niet krijgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zit toch liever met johannes in een feesttent dan in ahoy met leonna
![]() ik heb toch liever johannes op een vag meeting te zingen dan leonna op de autorai ![]() do you get my point ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en natuurlijk johannes is frysk en ik ek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zeg ik, gezelligheid voor kwaliteit, maar geef mij dus maar de anderen van de voice hoor ![]() (Maar als limburger snap ik jullie toch niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoeft ook niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De Pierburg 2ee carburateur...
![]() Dan het feit dat het onderdeel wat ik zoek niet meer verkrijgbaar is bij de stealert. Ik dus een onderdeel van de sloop moet trekken, in de hoop dat die goed is. En dat ik als het gevroren heeft mijn auto ook van binnen moet krabben. ![]()
|
||||
|
||||
![]() volwassen mannen die the voice kijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() maar volgens mij ontkomen de meeste er niet aan..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
ik ook niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow jawel.. Mooi aan de klus met Marten, zoon op bed en vrouw en dochter voor de voice... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had mijn pakketje nog niet binnen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik irriteerde me er jarenlang aan dat mijn scirocco geen achterwiel aandrijving had, en mijn bmw's wel. Maakt het rijden zoveel leuker. Freude am fahren...
Mocht ik toch ooit het beste van twee werelden gaan verenigen, dan horen jullie het. |