![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks heren.
Ja ben zeer blij met de bak. Schilt zoiets 1000 toeren in de 5. Normaal draaide hij met deze velgen 4500 toeren met 120 op de gps. En nu draait hij 3500 toeren met dezelfde snelheid op de teller. Code zou ik even moeten nakijken. Nee ze worden 15". @ Venner: Ben je Mark? Helaas zijn er wel de nodige foto's in het topic verloren gegaan en krijg ze helaas niet meer terug geplaatst omdat ik de posts niet krijg geedit omdat ze te oud zijn. Ja er waren bij 2 harten een paar kleine plekjes die bijgewerkt moesten worden. En had er meer vertrouwen in dat de spuiter dit netjes weggewerkt ging krijgen dan ze bij de coater moetsen doen, als ze dit al kunnen. |
|
|||
|
|||
![]() In één keer goed haha..
|
|
||||
|
||||
![]() Haha mag ook wel bij familie he.
|
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen vrijdag de buitenranden en de boutjes opgehaald.
De buitenranden zijn op maat gemaakt, ze hebben een kleinere binnendiameter zodat de rand beter op het hart aansluit. ![]() ![]() ![]() En dan komt de keuze voor de naafkappen, hier ben ik nog niet over uit. Mijn eerste idee was de Chrome te pakken. Maar hier heb ik nog geen clipjes voor. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knap gedaan zeg!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit ziet er weer supernetjes uit!
Blijf t knap vinden dat je zulke wielen op deze manier aanpakt.
|
||||
|
||||
![]() OeiOei Erik, ik zie vette vingers!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toppie Erik. Echt vet (en dan bedoel ik nÃ*et die vingerafdrukken op de rand
![]()
|
||||
|
||||
![]() top toppert
|
|||
|
|||
![]() Leuke wielen!
|
|||
|
|||
![]() Ik vind persoonlijk de chrome kapjes uber vet.
Mooie oude style net als de velg zelf met een tikkie van nu. |
|
||||
|
||||
![]() Thanks iedereen!
Rik heb hier alleen de chrome en de Golf 2 kapjes. Dus als jij toevallig nog een setje Golf 1 kapjes heb liggen wat voor niet te veel weg mag dan hoor ik het graag. |
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik wel wat over hoor, doe maar een pm, zoek ik het dit weekend even voor je uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor Erik !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Las net even je topics door. Goed werk. Heb je al kapjes? anders heb ik er hier nog wel liggen. Mag je zo hebben.
|
||||
|
||||
![]() Ach, een setje extra kan geen kwaad zeker...?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de bandjes om de velgen laten leggen.
En meteen de velgen gepast zodat ik kon meten hoe dik de spoorverbreders moeten gaan worden. Zonder kunnen ze namelijk niet eens gemonteerd worden. Kon maar een velg tegelijk passen aangezien ik niet genoeg spoorverbreders had. Heb nu getest met 50 mm voor en achter. Voor wil ik naar 41 mm gaan en achter naar 55 mm. Dan liggen ze zover mogelijk naar binnen aan de voorkant. En de achterkant even ver naar buiten als de voorzijde. En nu de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Origineel vs. Custom reservewiel ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal straks misschien de enige blijken te zijn.
Maar ondanks dat ik het echt tof vind wat je met de wielen hebt gedaan denk ik dat een bredere rand mooier was geweest. Vind het hart nu eigenlijk te veel uitsteken. |
|
||||
|
||||
![]() God Erik, wat heb jij mooie wieldopjes!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() echt mega vet maar ik had dan gekozen voor een bredere en plattere rand denk ik