![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
TIP VAN FLIP: vergeet je camera niet!!!!! ![]() en anders met statief ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Heb er we 1 maar deze heeft een vast punt ![]() Moet hij trouwens wel komen en ander tape ik me telefoon wel aan de garage deur ![]()
|
||||
|
||||
![]() knalle met die hap hoppaaaaaaaa
|
|
|||
|
|||
![]() als ik een nieuw opgebouwde motor voor het eerst start zorg ik eerst dat ik oliedruk heb en dus overal olie heb de eerste paar slagen na revisie met fris spul zijn cruciaal. dus even ontstekingtoren eruit, dopje 13 op een accuboor en oliepomp aandrijfen. je merkt wel als je oliedruk hebt dan draait ie wel zwaar paar seconden pompen en je bent zeker dat je overal waar je olie wilt hebben olie hebt.
|
|||
|
|||
![]() Dat is een goede tip!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geeeen poederblusser, dan kan je opnieuw beginnen, alleen CO2 of schuim...
|
||||
|
||||
![]() Hadden ze me idd ook gezegd maar nu startmotor wilt niet lekker
rond Net of hij het niet trekt om de boel rond te krijgen ![]() Het is ook niet de originele die op de bak zat deze was dikker.
|
||||
|
||||
![]() Ontsteking niet te laat staan?
|
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ooit al twee keer gecontroleerd ?
|
|||
|
|||
![]() Accu in kofferbak toch?
Dan zou ik effe kijken of het daar wel lekker gaat. Het kan zijn dat je onderweg te veel verlies hebt. Genoeg massa van bak naar chassis? Gr, Pim |
|
||||
|
||||
![]() Ik meet een verlies van 0,2V tussen voor en achter
Achter op de polen gemeten voor op de startmotor en massa punt op de bak. Ben ook vergeten om de startmotor mee te nemen voor het VW nr hij is in diameter kleiner dan de genen die er origineel in hoort. En jullie weten ik schaam meniet voor me domheid of onwetendheid maar hij wordt ook best wel warm de startmotor. En hij draait rond of dat de accu bijna op is dus de buurman had nog een hele nieuwe opgeladen 60A accu liggen die er op zelfde probleem. En nu nog gekker als hij dan zo moeizaam rond draait en ik geef gas stopt de startmotor gelijk. Ik hoor jullie al lagen probeer alleen zo veel mogelijk info door te geven. Na het eten ga ik even de startmotor die er nu in zit uit halen voor het vw nr wat er op staat. Om te kijken of ik kan achter halen hoeveel vermogen die geeft. Kan ik dit vergelijken met de gene die kapot boven ligt die er eigenlijk in zat. De er in hoort is VW : 055911023D startmotor vermogen (kw) : 0,95 Cabrionick die met het zelfde blok bezig was stuurde me een paar weken geleden ook een mail dat hij een zwaardere startmotor er in gelegd had ![]()
|
|||
|
|||
![]() Okee,
Als je stroomvoorziening in orde is met de juiste dikte aan kabels etc. Dan zou ik idd even je startmotor controleren. Gr, pim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon kinderziektes hoop ik, hoop houden Peter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal de startmotor wel zijn ,,
je kan ook rechtstreeks op de startmotor stroom zetten , weet je zeker of niet aan massa of kabels licht , heb op die van mij een diesel starter op. die heeft de gek met aba , ![]() succes peter komt wel weer goed . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Spelfoutje kom op Erik kan gebeuren toch ![]() Na het eten is ieder geval al gelijk voor het eten geworden en niks wijzer geworden. Startmotor 055 911 023 zit er nu op en deze is ook 0,95 kw ![]() Hier het verschil tussen de oude en die ik gebruikt heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en een heuuuule goeie diesel starter Gooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die zilveren is golf 2 oudere type , en de zwarte lijkt mij tikje nieuwer golf 3 zouden toch beide moeten werken lijkt mij , ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha idd ![]() en werkt 100 puntjes , |