![]() |
|
||||
|
||||
![]() in zovere ben ik er niet in thuis.
ik ben in het bezit van die van de scirocco nu dus daar zal ik het mee doen ![]() vandaag eerste stappen gezet motorisch is het beestje weer af even de stoelen eruit gehaald en begonnen ![]() ik moet er is wat meer aan gaan denken de compact camera mee te nemen de mobiel maakt er met die lampen aan het plafond een beetje een zooitje van ![]() ![]() ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() gelukkig had ik wat hulp bij de hemel, ik wilde het eerst zelf avonturen
denk dat het mee dakhemel had gekost dan ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 15-02-2014 at 20:59. |
|
||||
|
||||
![]() Vooral met de hemel met opendak moet je met 2 man zijn, die liggen zo doormidden...
|
|
|||
|
|||
![]() Is er verschil tussen de bekleding van de open daken? (Van binnen)
Ik heb namelijk nog ergens een zwarte bekleding liggen volgens mij |
|
|||
|
|||
![]() Hij word echt met de week mooier en beter , hoop hem dit seisoen een keer live te zien
|
|
||||
|
||||
![]() bedankt man! zal vast een keer goed moeten komen op 1 van evenementen
![]() vandaag eerst even begonnen met het afmaken van de bedrading voor de tellers en deze avond samen met een maatje begonnen met het dakraam had me misschien iets beter in kunnen lezen alvorens te beginnen maar het dakraam zit er na wat vechten vloeken en een gescheurde broek in ![]() ![]() ![]() ![]() de laatste onderdelen zijn ook bestelt enige punten voor het nieuwe seizoen die nog te doen zijn is het interieur netjes terug inbouwen, voorlopig even zonder bekleding voor het dakraam achterste wielkuipen omrollen, taxeren en weer op richting het mooie weer ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Waarom zonder bekleding voor het dakraam?
|
|
||||
|
||||
![]() dit zat er niet bij toen ik het geheel kocht, daar moet ik dus los nog naar opzoek
![]() als ik het dan gevonden heb moet er nog een zelfde kleurtje zwart als de hemel op komen omdat dit orgineel naar mijn weten vaak wit is
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2014 at 10:35. |
|
|||
|
|||
![]() Is die zo anders dan?
|
|
||||
|
||||
![]() bestaat uit 2 delen
|
||||
|
||||
![]() Corrado dakraam?
Corrado hemel is nooit in zwart geleverd, dus dat wordt spuiten ![]()
|
||||
|
||||
![]() `Scirocco raam
![]()
|
||||
|
||||
![]() Scirocco inderdaad..
Komt best goed heb nog even tot die gespoten is Als alles er al maar is in of op heeft gezeten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goeie upgrade dat Scirocco dak !! Had ik ook in de Mk1, heel wat goeie reacties op gehad.
|
||||
|
||||
![]() Tering, dat dakje maakt hem nog strakker!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes weer john,goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx guys!
gister tussen alle bedrijven door nog een leuk pakketje mogen ontvangen ![]() de GTI6v maar eens voor dit seizoen doen icm een zwarte grill en het G60 spul voor na de respray die van de rallye front bergen we netjes op voor als er daar nog eens een van mag langs komen hier ![]() niet op de foto maar zaten ook nog een paar grill latjes bij alvast voor het spuiten ook
|
||||
|
||||
![]() heerlijk dagje van het weer genoten en weer wat verder gehobbyed
![]() kon het niet laten tot de verkoop de azev nog even onder de variant te knopen ![]() verder besloten dat ik het dakhemel rustig aan op gemak netjes ga maken deze zomer word dus een siezoen zonder hemeltje rijden.. ![]() G60 logo van de kont af gepeuterd vandaag, en de orginele grill opgediept dit seizoen een 16v logo in de front dus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe vandaag eindelijk is een avondje niet hoeven overwerken
dus gelijk is even de garage in gedoken.. neusje zit weer terug in elkaar! ik hoop zaterdag de bedrading voor de meters in te kunnen solderen en het weer zover klaar te hebben dat het dash er in terug kan dan is het enkelt nog de benzinedruk regelaar afstellen tussendemper wisselen en de achterste wielkast randjes omrollen momenteel enkelt en alleen maar aan het werk.. avondvluchtjes weekende weg zo gaat het ding nooit rijden voor het voorjaar begint ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()