![]() |
|
||||
|
||||
![]() duurkoop =goedkoop??
Niet de grootste , wel de goedkoopste in Apeldoorn en omstreken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Over die zaak heb je hier in twente zelfs slechte verhalen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze is echt TE ERG....!!! Als je nog niet gelachen hebt vandaag dan kan het nu wel...
Klik diesturmintsie riem + spanroller stuurbec. elc ramen (voor) elc ramen (achter) elc schuifdak op twee maten elc zij spiegels aribag 2X dubbel abs ruitenwisser achter verwarmeden glazen achter ik denk verwarming in de stoelen voor en achter witte teller stand elc kilometerstand. toeren teller. witte knipper lichten nette bekleding GEEN SCHEUREN OF VLEKKEN IK DENK een zoort van airco frisse geur de autois nieuw orgineele versnellig orgineele stoelen 100% veilig 500% technik gt voor en achter lichten. in nette staat MET APK!!!!!!!! Gewoon en dikke elc pakt DE auto is voor de rest perfect wat die allen nodig heeft om te rijden is bezinen meer niet |
|
||||
|
||||
![]() leikd beina wel met denk ik een soord fan opzed
damn wat een ........ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Wat een mafkees!
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk expres gedaan om op alle fora in de marktplaats/verkoop dan niks topics te komen...
![]() ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wheel plaza is ook niet veel beter, hier in twente zelf! Leuk topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ??? is dat wel de goede link? behalve slecht nederlands vlt me niet heel veel op.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik verwacht een half/verregaand getunede auto, krijg ik een standaard polo coupe te zien in boodschappentrim, waar alleen de achterbank uit verwijderd is.. Tuning is een beetje (ietsiepietsie) overdreven.....
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Juist, ook nog even 300 dollar proberen te vragen :S
|
|
||||
|
||||
![]() zohohoho, wat ziet dat ding eruit zeg.... bandjes geklapt door het aantrekken van de spanbandjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja en lekker extra deuken in het scherm ook van die bandjes
|
||||
|
||||
![]() Tis wel een Swallowtail, zelfs de motorkap 'ohne sicke' zit er nog op.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kwam deze net tegen
![]() ![]() ![]() http://link.marktplaats.nl/173820760 Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 922 kg Kleur: Rood Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc hallo iedereen deze auto is hobby voor jou en apk 17.1,2009 verlaagd en stuurbrekrachting sportvelgen die speciale amerikaanse auto uitvoering ik hem weg niet minder voor 500 euro ik doet niet weg wie goede hobbij maar moet wel paar maken achter recht naast banden vlakbij is deukje meer niet rode kleur perecft niet zo ,mooi kleur wel hobbij motot uitvoering gti wie goedbod van joue
|
||||
|
||||
![]() adv is van wesley uit limburg...scheve advertenties onder die naam heb ik vaker voorbij zien komen....
Last edited by Edward : 30-06-2008 at 07:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil je een zakdoekje, huilebalk.
|
||||
|
||||
![]() hahahahah, wacht ik pas hem aan