![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil je klauwen wel ;P
Harten in de kleur van de auto, of antraciet ![]() Zijn RS randen anders als RM randen dan? |
|
||||
|
||||
![]() Nee maar de RS randen 1J zijn mooier de de imi randen 1J voor deklauwen moet je gewoon af en toe naar de sloop gaan komen ook op andere audi's voor
![]() Daar had ik ze ook weg en dan zijn het gewoon 2 klauwen voor een normale prijs ![]()
|
||||
|
||||
![]() denk dat de harten in knal wit wel super staan bij dat blauwe
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de harten gewoon grijs laten of goud dat springt er ook wel uit.
In de kleur van de auto vind ik te over done. Ik kijk nog steeds met plezier naar je project Peter. En hoop dat je hem snel een keer klaar hebt want dan kun je hem mooi een keer komen showen hier in Almelo ![]()
|
||||
|
||||
![]() peter, fotoshoppers genoeg hier toch op het forum, die kunnen toch wel wat kleurtjes op je harten zetten
![]() super hoe het hier vooruit gaat, een van de enige projecten op VF waar ik bijna iedere dag naar kijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx voor de suggesties jongen niet dat ik het nu al weet
![]() Zou is een zeer amateuristische foto van mijn laten zien en er mag best gelagen worden. Ik weet dat ik het niet kan scheelt een hoop ![]() Let niet op de dop die had ik alvast blauw laten maken toen de MK1 gespoten werd met de gedachte om de harten dan wit te maken maar dat is toch een beetje te. Wil wel een compleet hart en dop in kleur ![]() Originele 1J rand ![]() ![]() ![]() En nee ik heb ze gemaakt niet me zoontje van 8 al zal dat wel een mooi excuus zijn ![]() Back on topic: Quote:
Jij mag niet meer raden ![]() Bij carburateur 2 bleef idd de vlotterbak hangen buisjes waar alle vlotters naalden n zitten netjes schoon gemaakt met benzine en oorstaafjes. Daarna alles met lucht schoon geblazen en alles opgelost. Helaas te laat thuis vandaag anders had ik ze al getest. Ook gelijk gebruik gemaakt om 2 hoekjes bij de benzine slang weg te frezen nu kan de benzine slang ook verder op de aansluiting van de carburateurs. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nog een ander belangrijk onderdeel is klaar de accu kabels en bak. Laatste 4 kabelschoenen zitten er op. Gelijk een Massa kabel voor chassis / Motor laten maken van het stukje dat over bleef.En ja ik weet hij hoort eigenlijk zwart ![]() En later neem ik nog wel eens zo'n klein race accuutje maar voorlopig wordt het zo ![]() ![]() Zekeringhouder met dank aan Herm zit nu 175A in voor de test als alles dadelijk goed is gaat de andere 200A er in ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoi Peter
Heb je ook gelijk de sproeier schoon gemaakt Want af en toe kunnen de stationair sproeiers ook dicht slippen Mvg nick |
|
||||
|
||||
![]() Alles is er uit geweest wat onder de dekseltjes zat en door geblazen mag Pim trouwens ook niet vergeten in dit verhaal voor de hulp online en was zelf al gekomen met langs komen.
Maar zo heb ik weer wat geleerd en gezien waar ik zelf mee ga rijden ook altijd mee genomen.
|
|||
|
|||
![]() Altijd mooi om elkaar te helpen
|
|
||||
|
||||
![]() Die korte massa kabel zou ik gewoon helemaal in de krimpkous zetten, issie ook zwart
![]() Goed dat je het vond met die carbs ![]() Nu brullen met die tor! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Haha mooie fotoshop je bent mijn held als ik nog een keer iets geshopt moet hebben laat ik wel van me horen.
![]() Maar eh die bovenste velg met de blauwe dop is toch wel rete gaaf al zeg ik het zelf. Zou daar niets meer aan veranderen, niet te maar toch ook wel weer heel erg opvallen.
|
||||
|
||||
![]() Morgenavond filmavond hoor ik net!!
Waarom een zekering ertussen? Is 175A niet een beetje aan de krappe kant voor een accu die pakweg 300A piek leveren kan? Ik zeg we gaan het zien, starten met dat beest!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
om te voorkomen dat de boel af fikt mocht je sluiting hebben ![]() Als 175a genoeg is voor de startmotor, dan kan je deze gewoon laten zitten ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Of het genoeg is weet ik niet welke berekening kan je hier op
los laten ?
|
||||
|
||||
![]() Hangt af van het maximale vermogen van je startmotor, of de motor koud is, etc. Maar voor de brandveiligheid is het inderdaad wel mooi!
|
|||
|
|||
![]() Is erg moeilijk rekenen
Zoals hierboven gezegd Hangt van veel factoren af, zoals compressie, staat van de startmotor etc. Probleem is dat de eerste slag van de startmotor altijd erg veel trekt, je zou het kunnen meten met een ampère tang maar denk dat het resultaat nogal verschilt per keer. Gewoon kijken wat goed gaat, als je 50mm2 kabel hebt gebruikt kan je vrij zware zekeringen gebruiken voordat het een risico is dat je kabel eerder door brand dan je zekering |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb idd 50mm2 kabel gebruikt voor plus en 35mm2
voor de massa..
|
||||
|
||||
![]() Gewoon 175 erin doen en 200 in de asbak, mocht je een keer komen te staan ben je zo weer op weg...
|
||||
|
||||
![]() Precies, een stroombron zeker je af naar de gebruikers, niet naar zijn capaciteit.
( er voor het gemak van uitgaande dat je bron meer capaciteit heeft dan je verbruikt )
|
|
|||
|
|||
![]() Welke accubak is dat?
|