![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat motorkappie...schaamteloos...ik doe het voor de helft van wat hij betaald heeft, en iets beter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry, de zijkant...die had ik nog niet eens gezien.....maar wel vette wielen, toch?
|
|
||||
|
||||
![]() ze zijn speciaal... en zonder die wielen zou er niemand omkijken naar de auto, ik toch niet
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar dat heb ik ook bij meerdere auto's ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha idd, dat is met bijna elke auto die hier gepost word..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan zou ik nog eens goed dit topic door kijken er zijn er vele tussen die roef roef zijn, maar ook heel veel andere grtjs |
|
||||
|
||||
![]() Nog wat uit de wat oudere doosch:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() als ik zo de gemiddelde mk4-pic zie weten amerikanen niet hoe een auto opgekrikt moet worden....
de helft heeft dorpels als wokkels.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je begrijpt me denkik verkeerd.. Een auto hoeft naar mijn smaak alleen laag met dikke wielen. Maar om dan over een mk4 zeggen dat hij alleen bekeken word om zijn velgen.. 9 van de 10 auto's hier zou hetzelfde hebben naar mijn idee.. dat probeer ik dermee te zeggen |
|
||||
|
||||
![]() Tja, als je bij het concept van velgen/verlaging/details de velgen weghaalt blijft er inderdaad niet zo gek veel over
![]() ![]() ![]() En nog even een repost'je, gewoom omdat dit ding zo ontzettend dope is ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat is dus wat ik duidelijk wou maken
![]() En idd die laatste!(L) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar laat je gelijk zien dat de echte merkvelgen net zo hard kapot gaan. Pic 3 is namelijk geen rota maar een echte advan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja.. als je maar lomp genoeg ergens tegenaan knalt, gewoon geen stoepjes pakken dan is er (ook op Rota's) niks aan de hand
![]()