![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt misschien ook de draadeindjes aan de kabels bij je pook inkorten, dan komt je koppelmoer al verder te zitten, kan je wel verder omlaag met je handrem...
Verders, wouwie! En voor starten heb je geen bakolie nodig peter, prioriteiten stellen ^^
|
||||
|
||||
![]() Daar zat ik ook nog aan te denken Joris
![]() ![]() ![]() Bak Olie ga ik morgen nog even halen geen idee hoeveel er in moet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bakolie zou ik er echt wel eerst indoen. Je prize as draait ook gewoon als hij vrij staat en die vind het vast niet leuk zonder.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan vind ik het ook niet leuk
![]() Maar tijdens demonteren verslepen en monteren is er wel wat uit gelopen. Nu had ik begrepen dat je hem door de grootte inbus vult net tot de rand dat het er uit loopt ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze had ik net gemist Evert maar zat er niet ver vandaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Er gaat 2liter bakolie in.
|
||||
|
||||
![]() Ik haal de achteruitrij sensor er meestal uit en dan vullen tot t bij de grote imbusbout op de zijkant eruit loopt.
Je kan m ook gewoon door de zijkant vullen maar dan heb je wel zo'n (hand) pomp nodig om t omhoog erin te krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx ![]() Quote:
Volgens mij zit er altijd zo'n slang bij die bak oliefles maar die bende stinkt altijd zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja met zon slang kan idd ook maar dan ist nog aardig lastig hoor
![]() en die olie stink inderdaad behoorlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wacht maar tot die olie verbrand is, dat stinkt pas! Inderdaad vullen tot het eruit loopt! Als je geen inbus 17 heb kan je gewoon een wielbout pakken en daar een moer aan knetteren... Of evt met loctite maar dat is minder sterk.
|
||||
|
||||
![]() Dop inbus 17 heb ik ga het idd proberen door het gat van de bak sensor met de inbus er uit om te peilen wordt minder knoeien dan ,denk ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik zie welke andere knelpunten je hebt opgelost, moet dat met die handrem ook wel goed komen. Als je de kabel inderdaad door het inkorten van het pijpje verder naar binnen kunt krijgen, ben je er ook!
|
||||
|
||||
![]() Ga het zo doen Marco
![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijven fijn die handremkabels, ik ben er ook al een tijd mee aan het klooien en ik heb gewoon een corrado-as onder mijn Jetta gehangen
![]() Ik weet niet hoe het werkt bij de pijpjes van jouw handremkabels, maar bij de mk2 zit er een verdikking in zodat hij niet verder het interieur in kan en zorgt voor afsteuning zodat je kabels ook echt wat doen. Als je gaat zagen heeft het; of geen nut, want je zaag vóór de verdikking, of je zorgt ervoor dat je de pijpjes gewoon helemaal het interieur in kan krijgen omdat je de verdikking dr af zaagt ![]() ![]() Succes dr mee en hoop snel een filmpje te zien van een lopende ABA in jouw golf ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Net even gespiekt maar de pijpjes zijn volledig het zelfde van het begin tot het einde
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke, afzagen dus die krengen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gelukt handremmen doen het
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een dag wat een dag vacuum pomp en schakelaar aangesloten met het relais.
Deed helemaal niks alles gecontroleerd relais verkeerd aan gesloten ![]() Alles weer veranderd en hij doet het nu ![]() Pijpjes onder de auto waar de handrem kabels in gaan 10mmin gekort en nu passen de handremkabels wel ![]() Bak olie gevuld helaas niet zo'n knijpfles met zo'n handig slangetje ![]() Achteruit sensor was ook geen optie die zit ook zijwaarts bij deze bak ![]() Dan maar een 10mm slang over een trechter in de 10mm slang een 6mm slang en die de bak ingeschoven. Vullen ging nu wel heeeeeel langzaam maar zonder knoeien ![]() ![]() Relais er bij en een extra zekering in de externe zekering houdertje ![]() Filmpje van de pomp: http://youtu.be/8wjMrlcWC5w ![]() ![]() ![]() ![]() Jan zou vandaag langs komen om de accukabel ogen op de kabels te klemmen. Helaas niemand gezien hoop morgen neem ik benzine mee ook al zit de vulpijp er nog niet op. En hopelijk hebben we dan een startende ABA maar als het zo gaat als vandaag ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 01-11-2013 at 20:24. |