![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk op rennsport.be bij de projecten, daar kan je de corrado volgen.
|
||||
|
||||
![]() Na een heeel lange tijd te hbben stil gelegen is er dan toch weer schot in de zaak gekomen.
Vorige week heb ik nog wat rotte plekken weggeslepen en terug nieuwe platen ingelast. Alles wat ooit gelast was terug open geslepen en daarna in de epoxy primer gezet. Alles is nu terug geplamuurd waar nodig en als laatste controle nog even in de spuitplamuur zodat hij lekker strak ligt straks. Today: schuren, schuren, schuren.... zodat hij wonesdag in de grondlaag kan staan.
|
||||
|
||||
![]() foto's
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() euhm, wrong page !
het gaat hier wel over mijn golf mk1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() kleine update:
alle roest is nu weg. Elke las behandeld met epoxy primer. Ook waar de vorige eigenaar had zitten lqssen heb ik alles bloot geslepen en behandeld met epoxy primer. fotos: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoo! dat ziet er veelbelovend uit..! Echt gaaf hoe je dat interieur zelf bekleed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jezus vent, zelden zo een rigoreuze aanpak gezien....kosten nog moeite gespaard. Damn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier zat niet toevallig het chassisnummer? :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() had ik maar zoveel plaats om zo'n projectje te kunnen doen, ik heb hier amper een garage (waar nog een andere auto instaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Veel plaats heb ik thuis ook niet, nu heb ik de auto verhuisd naar een vreind van me, heb ik een hele carosserie ter beschikking
![]() Hier nog een paar fotos: Goflke in de spuitplamuur waar nodig en de achterste wielbogen terug afgeslepen aan de binnenkant en behandeld met epoxyprimer en nadien met lasnadenkit. ![]() Dan heb ik mijn vriendin maar aan het werk gezet want ik wil mijn bbskes voor onder de golf toch ook maar laten Bling Bling doen :P ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() volgens mij zie ik hier op de achter grond een dikke polo staan volgens mij een 6n of 6n2 die ook al spuitklaar staat |
|
||||
|
||||
![]() achtergrond is volvo v40, beetje mis dus
![]()
|
||||
|
||||
![]() De kas staat in de grondverf.
deze avond nog verder doen aan de deuren en de voorste flankskes en dan kunnen die ook in de grondverf. Paar fotos van de vorderingen: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wordt nu toch wel heeeel nieuwsgierig naar het eindresultaat!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie niet ?
Eindelijk begint de opbouw weer een beetje in het zicht te komen.
|
||||
|
||||
![]() Kas geslist en afgeplakt:
![]() Je kan zien om wat uur we begonnen zijn met spuiten :blink: (voor de wijsneuzen, dit is niet in de namiddag) ![]() ![]() Et voila: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er top uit Koen, complimenten hoor............en hou ons op de hoogte he !!!!
Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() Paar dingetjes al gemonteerd:
![]() ![]() 1 Probleem, ikl heb nu toch maar besloten om chroom bumpers te nemen en dat wil zeggen dat er achteraan 2 gaten moeten dichtgemaakt worden. Dus lassen en strak zetten en dus ook de golf opnieuw spuiten ![]()