![]() |
|
|||
|
|||
![]() leuk alberto dat ook weer op volksforum zit. kunnen we de projeck ook mooi weer van je volgen.en kom nog eens langs om te kijken.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() vanavond de Jetta naar de nieuwe garage gebracht , zo dat we thuis weer wat meer ruimte hebben . zo kunnen we weer rustig door gaan sparen en onderdeeltjes zoeken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig! Kun qua onderstel alles van de Golf syncro of Rallye gebruiken? Of zitten hier ook weer aparte jetta zaken aan?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kwa onder stel is er veel gelijk aan een Country / Golf syncro / Rallye klopt dat is dus op zich niet het probleem . Wel het punt van de hoedeplank bij voorbeeld . die zoek ik nog namelijk zal ooit vast goed komen ![]() heb hem vandaag weer eens goed ingestopt onder een prachtige nieuwe auto pyama zo staat hij warm droog en stof vrij lekker in de garage ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoek je een hoedeplank voor een jetta? Ik heb nog een zwarte staan zonder gaten. Prima staat.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jup voor een Jetta syncro , daar zit een verstevings balk in , wat een normaale jetta niet heeft *edit* ![]() hier kan je de balk wel een beetje op zien zitten Last edited by Alberto : 10-03-2012 at 21:08. |
|
|||
|
|||
![]() met een beetje geluk is een hoedeplank gevonden , dus is er weer een kleine vooruit gang in de afdeling syncro
![]() ook vast met de velgen begonnen te schuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() in hoogeveen zit een meubelloger, Alberto....6 tientjes en je velgen zijn helemaal kaal!
|
||||
|
||||
![]() Drachten ook rene.. Nog dichterbij
|
||||
|
||||
![]() ow? welke is dat dan?
|
|||
|
|||
![]() ik weet het , maar ze zijn al kaal , en al 1 in de nieuwe kleur
![]() vanmiddag is weer een stukje van de zoek puzzel op zijn plek gevallen ![]() in deze doos , zat dit ![]() iets waar ik heel bij mee ben , een splinter nieuwe hoedeplank voor de Jetta Syncro en een achter licht om mijn set weer compleet te maken |
|
||||
|
||||
![]() en nieuwe doos, dus word nog gemaakt blijkbaar?
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, wist niet dat ze nog gemaakt werden...???
(kan je meteen gaten erin maken voor je speakers ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee in de doos zat een zak die zeer vies was , je kon daar aan wel zien dat het ergens heel erg lang had gelegen
net als de doos van het achter licht , die had ook al ff ergens op een plank gestaan Quote:
laat ik die nu net hebben liggen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er goed uit. Doe je dat onderweg in de pauze tijd of heb je vakantie?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zozo Alberto, je bent al weer lekker bezig met de Jetta, ziet er goed uit allemaal.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erg netjes maar weer . ![]() Kan met die kleur ook zo onder mijn GTI . Painted in de hynstedagen city ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ook nog het nieuwe Skoda logo, dus geen NOS! Interessant! ![]() Last edited by Rick : 29-07-2012 at 09:13. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie updates Alberto! Ook nog eens mijn all time favorite wiel onder deze Jetta... Als ie klaar is wil ik hem zeker eens (komen) bekijken.