![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh neeeee
![]() ![]() Ik bedoelde het enige wat nog in de mijne zit van de Edition zijn de ramen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oeps verkeerd begrepen.... ![]() Maakt niet uit,maar dan is het gewoon nog een orginele Edition dus ![]() Dusssss gewoon langskomen Gerard ![]() Last edited by HannoverEdition : 12-02-2011 at 17:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HE MICHEL, als jij met een mooie sunnybug edition komt dan recerveer ik een speciaal plekje voor jou...(special parking) ![]() gr pieter.
|
||||
|
||||
![]() Mensen het staat duidelijk in de aankondiging welk type VW er op een showground komen te staan :
Special Parking for: dwz showterrein is alleen toegangkelijk voor: VW Golf Rallye VW Golf Fire&Ice VW Golf Edition Blue VW Golf Edition One VW Golf Country alle andere VAG eigenaren/liefhebbers uiteraard zeer welkom om even een kijkje te komen nemen Dus alle andere modellen/editions mogen op de bezoekers parkeerplaats parkeren/neervlijen/crashen/uitlekken whatever... Lijkt me vrij duidelijk verder ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar staat nog wel als edition op kenteken toch ![]() was wel een echte dus voor de special parking bestemd ![]() gr pieter.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan had je een goeie bij het RDW met "edition" op kenteken Pieter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was vroeger een echte weet ik zeker want ik weet nog wel toen ie hem kreeg super orgineel. maar met de vr6 ombouw mischien veranderd gr pieter.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zeker , weet ik ook nog wel ..."vewa" tijd ... ![]() Maar wat ik bedoel , " edition" op kenteken is niet altijd van zelf sprekend Van de 12 editions die ik heb gehad , waren er 2 die het ook op het kenteken hadden vermeld |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooi Ruud ![]() en hoop dat ik hem dan klaar heb...... ![]() daar hoeft zo op de foto te zien weinig meer aan te gebeuren hoor ![]() misschien een paar andere velgen,maar dat is smaakafhangelijk natuurlijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zijn er hier toevallig paar belgen die naar deze meeting zouden gaan?? pm gerust even..
Zou leuker zijn met paar wagens onderweg naar meeting dan alleen |
|
|||
|
|||
![]() Kom ook wel even langs hobbelen in de winter Edition as ie weer rijdt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is altijd goed marco ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze auto verwacht ik ook in de special parking,zeer nette auto trouwens
![]() als ie mischien wat tijd kan maken voor zijn Friese vrienden komt hij wel even langs wippen denk ik ![]() gr pieter.
Fryske vw Ryder ![]() Last edited by monark : 14-02-2011 at 20:13. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die aanvraag is inmiddels alweer een paar maand geleden gesteld Pieter ![]() En ook al geacepteerd/en bevestigd,dus volgens de eigenaar is deze MET deze mooie Edition One aanwezig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij stond vorig jaar bij ons in de showroom die kan echt niet gemist worden op een edition treffen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ HannoverEdition;
Idd een setje andere wielen, weet nog niet welke.. en nog de schroefset en originele achterlichten er in. En zo nog wat kleinigheidjes ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat dacht ik zelf ook Edwin ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Setje wielen is smaakafhangelijk Ron,én wat je er aan uit wil geven ![]() Zelf ben ik gek van BBS velgen,maar ja daar hangt vaak wel een prijskaartje aan,maar dan heb je wel kwaliteit! ![]() Misschien kan ik je helpen met de keus,en hoe het staat onder een Fire&Ice ![]() op 15'' BBS RM ![]() Op 16'' BBS RS En uiteraard op orginele Estorils ![]() ![]() ![]() en die ''kleinigheidjes'' komt wel..... ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 14-02-2011 at 23:52. |
|
|||
|
|||
![]() new topicname
But same ''topic-talk'' and Meeting ![]() thanks Gerk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor de wieleninfo! Ik ga er nog wel eens goed over nadenken, die BBS-en hangt idd wel een prijskaartje aan maar dan heb je inderdaad wat
![]() |