![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat is al een heel stukje anders dan de vorige keer dat ik in dit topic keek Bernhard, netjes op weg! Persoonlijk had ik hem met de tijd/moeite/geld die je erin steekt wel op en top gerestaureerd (ivm laadbak etc.), maar dat is een persoonlijke voorkeur las ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog wat foto's. Vandaag heb ik hem opgehaald en staat nu veilig in de schuur! Ik heb wel geluk gehad, want heb hem vervoerd precies door de buien door
![]() ![]() Last edited by Bernhard : 09-11-2014 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() Wil graag nog volgende mensen bedankt voor het "helpen" van dit project!
Skeez, voor de raammechanisme ![]() OakgreenVR6, voor de grill + hoekjes ![]() Einzer (Alex), voor het tapijt ![]() Kleineraket (Ronny, caddyclan.nl), voor de goede donordeur, het witte Pronetje en de remschijfkapjes. CaddyLau (Laurens, caddyclan.nl) voor de 2 nieuwe Volkswagen zijschermen! NOS ![]() En een paar mensen via marktplaats ![]() Last edited by Bernhard : 29-10-2012 at 14:14. |
|
||||
|
||||
![]() gave caddy geworden!
|
||||
|
||||
![]() Begint er weer uit te zien als een mooie caddy
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een mooi project! Doet me denken aan mijn Caddy die ik gehad heb, was een rode 1.6D van 1992. Een van de laatsten... Heb nog steeds spijt dat ik die verkocht heb destijds ivm samenwonen... Succes met het project!
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reacties allen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had even niks te doen, dus heb mijn achterlichten gepolijst met Meguiers Light restauration kit
![]() ![]() ![]() Last edited by Bernhard : 24-03-2012 at 09:24. |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand een idee om dat lelijke plastic raam weer een beetje netjes te krijgen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() polijsten, daar knapt wel van op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad polijsten. met koperpoets ging het bij mij wel goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Zal het is proberen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jap, niet vaak volksforum is stukken beter |
|
||||
|
||||
![]() Kleine update, achterraam zit er ook in. Eerst het hemeltje met dubbelzijdig tape van Bison om het randje gevouwen/geplakt. Daarna achterraam erin. Nu zit mn hemeltje ook overal mooi strak
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi strak ruitje , flink gepoetst zeker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha ja, heb mn best gedaan.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Veel van mn lijsjte afgewerkt zoals gepland! :tu: Schroefdraad in de deur van de zijspiegel was kapot van 1 schroef! :? Dat heb ik netjes opgelost door ringetje en borgmoertje aan de binnenkant op te draaien. Van buiten zie je er niks van :tu: Er zitten 2 nieuwe MTX speaker roosters op. Ik moet alleen nog nieuwe speakers inbouwen. Maar dat heeft momenteel even geen prioriteit
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je al een beetje planning wanneer ie klaar is
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had gehoopt voor de zomer
![]() ![]() Ik doe rustig aan, als je gaat haasten raffel je het af vind ik. Dus ik doe alles op zn tijd, dan is het meteen helemaal netjes ![]() Heb vorige week veel afgemaakt; - motorkap (originele boutjes/ringetjes), motorkap isolatie - zijschermen gericht incl nwe meegespoten parkers. - modderkuipen aan beide kanten gemonteerd met nieuwe ringen/schroeven - 1 deur compleet, volgende deur hoop ik deze week te doen.