![]() |
|
||||
|
||||
![]() Supervette B4!! Wat een plaatje met de Th-lines!!
|
|
||||
|
||||
![]() Gave Passat!
Leuk Audio setje ook, op wat voor versterker ga je dat draaien?
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
Quote:
Hier ben ik nog niet over uit, ben nog aan 't rond kijken.
|
||||
|
||||
![]() Hier ook maar eens updaten.
Audio zit alweer een tijdje, alleen was ik niet tevreden over het 3-weg systeem. Ik had er veel meer van verwacht. Volgens mij kwam 't ook doordat ik de midrange speaker op het dashbord had geplaatst terwijl die eigenlijk in de deur op kniehoogte moet zitten. Maar daarvoor wilde ik geen gat maken in de deur. Knoop doorgehakt en toch vervangen door een 2-weg systeem uit de zelfde serie. Wow! wat een verschil, dat was toch wel 't geluid waar ik naar zocht. Ook ben ik bezig met een winterset klaar te maken. De bedoeling is de velg een ander kleurtje te geven en winterbanden er omheen te gooien in de maat 205/40. Nu zit er 215/45 omheen wat een beetje te groot is. Achter gaat wel maar voor is dat gewoon te groot. ![]()
|
||||
|
||||
![]() De winterwielen begin deze week weggebracht voor een kleurtje en had ze gisteravond alweer terug! Ze zitten er inmiddels ook al onder.
Het is precies zo geworden als dat ik in m'n hoofd had, dus ik rijd deze winter in stijl!! Foto volgt nog.
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn ze dan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() sweet ! staan echt netjes
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind dit gaver staan als de zomer rims... alleen nog gekleurde logo's in the middle
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ik vind ze zelf ook tof. Alleen wel een stuk minder klasse. Naafkapjes zijn bestelt!
|
|||
|
|||
![]() u rijd er deze winter netjes bij!!
|
||||
|
||||
![]() ja idd, je zomer wielen zijn classy en dit is stoerder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om het plaatje compleet te maken, morgen ff erin klikken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanaf vandaag draai ik ergens anders aan.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een leren lupo stuur?? Gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Gave Passat!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja idd een Lupo/Polo stuur.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, de TH-Lines zijn verkocht!
Zwarte Porsches zitten er nu onder. Voor zitten nu 195/40 ipv 205/40, misschien deze zomer nog wat lager schroeven. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke Passat
![]() Ben benieuwd naar foto's met de 195ers erop!
|
||||
|
||||
![]() Helaas nog steeds geen nieuwe foto's, die moet ik nog steeds een keer maken
![]() Afgelopen weekend zijn er krassen op de Passat gezet ![]() Ik zit eraan te denken om de Passat over te laten spuiten. Hier en daar zitten toch wat plekjes en bij de voorruit komt ook wat roest door. Het dak en de motorkap zijn ooit met een schuurspons behandeld en zo zijn er nog wel wat dingetjes die niet naar m'n zin. Aangezien het een origineel Nerderlandse vr6 is dacht ik om gewoon de originele kleur aan te houden, of als ik toch bezig ben een ander kleurtje? Wat vinden jullie?