![]() |
|
||||
|
||||
![]() woehahahaha brul brul
![]()
|
|||
|
|||
![]() hey Peter,
Heb ook mijn kaart geboekt. Nu nog sparen om de benzine te kunnen betalen. |
|
||||
|
||||
![]() Heb er weer sin an.... weet nog niet met welk vehikel ik die kant op ga, maar gaan doet ik :p
|
|
||||
|
||||
![]() right, ik was net gebelt door de herr Claassen...ik ga ook mee.
Met wie van het tuig mocht ik ook alweer een kamer delen Peter? Hoe zit het verder met kaarten als je met iemand mee rijdt of alleen gaat?? Moet er naast het hotel nog iets anders geregeld worden? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meneer Melgers ook ouwe....serieus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
juist...Richard zei je..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() @Edje, naast hotel en toegangskaarten hoeft er niets geregeld te worden....... |
|
||||
|
||||
![]() is dat leuk daar als je met je luchtgekoelde komt? Zowieso, wat is er zo 'super' aan die meeting? Lijkt me ook wel wat, vanuit het maikafertreffen (1mei) daarheen.
|
||||
|
||||
![]() lees ik niet goed of war kan je toegangskaarten krijgen?
|
|
||||
|
||||
![]() Update :
edward christiaan marco peter + barbara mark ( antera) richard rainier + Anne fatalM + Remona nog 4 man extra : Mathijs en jerry vriend en zijn vriendin van antera ( weet de namen eff nie ) zijn geboekt en gaan op : zondag 1 mei rond 20:00 ( bij de MAC D in sevenum l.b. ) mocht er iemand niet kunnen , minimaal 2 maanden vt voren melden anders wordt er een boeteclausule in werking gesteld. dit ivm reserveren. we zitten hier : http://urlaubamwasnighof.at/ |
|
||||
|
||||
![]() Damn, wel een grote groep.........
|
|
||||
|
||||
![]() Allemaal vwforum.nl mensen als ik me niet vergis ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
so what? mogen die niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ook alleen een vraag zijn ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja Peter, dat komt nog wel een keer dan, trouwens was jij er ook niet in België? Dan hebben we dat dus al gehad
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was dus idd een doodnormale vraag |
|
||||
|
||||
![]() en wij van vw-speed hebben nog steeds geen onderkomen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Huh?? jullie hadden toch dat strandhotel van vorig jaar helemaal geboekt?
|
||||
|
||||
![]() Die mensen doen dus een beetje erg moeilijk
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet je ook niet zo veel herrie schoppen :p
|