![]() |
|
||||
|
||||
![]() als ze er al tussen zitten,heb ik niet eens op gelet,had haast
![]() maar hij veert wel gewoon dus zal wel snor zitten.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() laat eens wat fotos zien van de beginnende roestplekken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zie net ineens een envelopje op het aanrecht staan....
yes de plakkers zijn er ![]() ga nou plakken........................
|
||||
|
||||
![]() en hij zag dat het cool was........
![]() ![]() ![]() ![]() ook de kaalgeslepen plekken zijn hier op te zien maar er zitten er veel meer verspreid over de auto..... ![]() heb ook nog ergens twee Rat-Society stickers besteld,zullen eerdaags ook wel op de mat liggen.
|
|||
|
|||
![]() goed bezig kerel, maar vond de rode randjes mooier staan !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik niet,vond het zo nep staan samen met die rode biesjes.....ga zo nieuwe pics uploaden,heb weer wat aanpassingen gedaan.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Rat-Society stickers lagen vanmiddag op de mat
![]() ![]() ook m'n rechterspiegel erafgehaald,heb het alu plaatje wat de rubbers vasthoud met langere bouten er weer tegen aan geschroefd en een driehoekje uit roestig staalplaat gezaagd en erop gekit ![]() ![]() hij word steeds leuker ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() er hangt ook weer een ster aan
![]() ![]() je verwacht toch dat ie er moeilijker afgaat bij zo'n dure auto als mercedes ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag flink km's gemaakt maar hij blijft het super doen,niet te stoppen dit karretje
![]() ![]() ![]() zo stond ie er vandaag dus bij,jammer dat m'n 14" staaltjes die ik weggebracht had om het naafgat uit te draaien nog niet klaar waren anders had ik met chromen/verroeste mercedes-doppen rondgereden.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ergens een idee opgedaan gerben ![]() ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Deze had ik nog op Outlaws gemaakt...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ![]() net m'n uitgedraaide wieltjes teruggehad,165/70 bandje er omheen gedraaid zodat ie nog verder kan zakken(er ligt nou 185/55 op) ga dan gelijk de voorpoten omruilen met die van de mk3 omdat die wat slapper zijn,bij deze maakt het niet uit als ie wat aanloopt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @mitchell,bedankt heb er inmiddels her en der op het net zo'n 35
![]() de meeste zijn detail-pics,maar toch ![]() hij valt waarschijnlijk in de smaak zo ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind die kleur echt prachtig!!
heb je er nooit over nagedacht om een kapot opel item over de grond te laten slepen aan dat sleepoog? of een opel-fan eraan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is idd grappig autotje!! Enne, wegligging wordt niet bepaald door de hoogte van de Auto!! Mvg Nol
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lees het topic nog is door ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je.... maar hoe kom jij zo ineens bij dat wegligging verhaal? Quote:
jawel,maar vond mercedes net wat gaver ![]() er komt nou weer wat anders aan omdat ik op mercedesdoppen ga rijden... ik denk een kip ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Snap ook niet waar hij heen wil met dat wegligging verhaal. Maar feitelijk gezien heeft hij wel gelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar die quote die hij daarbij aanhaalt heeft er niet veel mee uit te staan,ik probeerde sander alleen duidelijk te maken dat ik bang was dat ik van alles ging raken.maar dat valt reuze mee bij een 2,das bij een 3 wel anders ![]() daarom gaat ie nog verder naar beneden,wil met de onderlip op de grond liggen,moet net kunnen volgens mij ![]() en ach al raak ik wat... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() heb m'n 14"staal verkocht vanavond,dus even een wat bij elkaar gezocht voor hieronder.13"staal(wel 2 soorten,maar ach ![]() ![]() ![]() je merkt het wel gelijk,die smallere,kleinere bandjes.auto remt minder hard maar trekt wel harder op ![]() ![]() ![]()