![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoowwhh...
hij ziet er echt gaaf ,die belgen weten ook wel hoe ze dat aanmoeten pakken..haha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze zien er met deze velgen inderdaad het beste uit, waar hall je dat vandaan, zou ik ook nog wel es onder mijn golf 1 willen... en wat kost zo'n geintje
|
||||
|
||||
![]() Updateje ...
![]() Twin 36er Webers met VGS inlaat en zelfgemaakte alu airbox ... ![]() HIHI ![]() Voorste G40 klauw ![]() Achterste G2 GTI klauwen onder de polo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er lekker uit zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() al op de rollenbank gehad? ben wel benieuwd wat de polo nu levert, zit er stiekem ook aan te denken namelijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat geeft dit nu aan vermogen en hoe rijdt het? Ziet er opzeker stoer uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mischien heb ik er over heen gelezen maar hoe laag was de polo met de 15'' bbs en?? staat/stond wel super zo. heb namelijk ook 15'' (7j) onder mijn polo en heb nu een nieuwe set dempers aangekocht, met een 70 50 verlaging, en vraag me af of het gaat passen en wat je e.v.t moet doen om het te LATEN passen. |
|
||||
|
||||
![]() De schroefset stond met die 15ers vanvoor opt laagste, vanachter nog 6cm draad over ... Bodemspeling was 4cm onder de motor, het loopvlak van de 165/45-15" bandjes lag volledig in de wielkasten ...
grtz |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind dit echt één van de geilste polo die ik ooit heb gezien. Hele mooie stijl die je hebt. Succes er nog mee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat/stond te koop, toch ?
|
||||
|
||||
![]() Staat idd te koop, nieuw (ouder) project is reeds aangekocht !!
grtz |
|
||||
|
||||
![]() Voila, ook dit project is ten einde, de polo is net opgehaald door de nieuwe eigenaar !
Hier nog een paar laatste fotokes van een paar dagen trug, net voor de keuringsmodus ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hopelijk draagt de nieuwe eigenaar er evenveel zorg voor als mijn broerke dat heeft gedaan ... Als vervanging staan er nu 2 aircooled beauties hier thuis, dus hij kan verder ![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() Tering wat een dikke polo! jullie kunnen er echt wat van! ben gruwlijk benieuwd naar de aircooled beauties!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() maar ik wil die aircooled wel eens zien dan kan ik mn slabbetje weer pakken om op te kwijlen |