![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ziet er nu al DIK uit naar mijn mening ![]() ![]() doe zo verder
|
||||
|
||||
![]() hij ziet er idd weer mooi rood uit
|
|||
|
|||
![]() Fraaie Jetta ! Erg mooi werk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi project, knap werk geleverd!
M'n broertje wil zijn MK1 coupe ook gaan restaureren ( of eigenlijk stuur ik daar op aan ![]() Super dit!
|
||||
|
||||
![]() Heej Joeri, goed bezig hoor ! Leuk om te zien dat de BBS-jes er nog steeds onder zitten, staan 'm goed ! Hij is echt super strak aan het worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes,ziet er goed uit
|
||||
|
||||
![]() hee, goed bezig, je pakt het mooi aan!
maaruh: ![]() ik zie giga veel structuur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heeeee dat ziet er gelikt uit
![]() Ga zo door gr Siep |
|
||||
|
||||
![]() Ff het topic door gebladerd! Heel gaaf zo'n grondig project!
Voor mij wel wat ontmoedigend omdat ik nog zo'n lange weg te gaan heb. Zie waanzinnig op tegen vooral het opnieuw aanleggen van de bedrading ![]() En... mooi rood is niet lelijk. Vind marsrood een erg mooie kleur, zeker voor deze Jetta.
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak, dit gaat helemaal goed komen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg goed uit! blijf vooral foto's posten!
|
||||
|
||||
![]() Alweer bijna een jaar nix gedaan aan de Jetta!
Maar er is vooruitgang geboekt de afgelopen week ![]() Ondertussen heb ik bij Jeroen (Bolku Tuning) een spaghetti spruitstuk en een Powersprint Groep A systeem besteld! Komt deze week nog binnen ![]() Ook heb ik een ombouwset voor elektrische ramen besteld. ![]() Ben nu bezig met de achterbak/kofferruimte. Deze ga ik geheel bekleden en 'verbouwen' voor mijn muziek-installatie. Heb de bodem al in de bitumen gelegd, ben nu bezig met het bekleden van de mdf-platen... Nog een vraag: Heb vorige week mijn nieuwe deurrubbers geplaats, maar moet nu zo aso hard mijn deuren dichtgooien!!! Is dit normaal als je nieuwe rubbers plaatst? Moeten ze nog 'gevormd' worden? Een aantal foto's: ![]() ![]() deel van de bitumen erin: ![]() MDF achterbak aan het maken (wordt dus nog bekleed): ![]() Meer foto's volgen deze week!!! |
|
||||
|
||||
![]() Heel heel mooie wagen. Alles erg mooi aangepakt en vooral alles op z'n tijd.
Mooi mooi. Alleen die audio had ik zelf niet gedaan. Maar dat is ieder zijn smaak en keuze. Voor de rest ga zo door. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() De audio ombouw is ook niet meer zo mijn ding, maar inderdaad, ieder zijn eigen ding.
De auto is in ieder geval über dik! Ga zo door, dit wordt een hele mooie.
|
||||
|
||||
![]() Die kleur..................
............ROCKS !!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() nice!
|
||||
|
||||
![]() De Powersprint uitlaat is binnen
![]() Het wordt alleen wel wat dingen aanpassen voordat het eronder zit... Heeft iemand tips? ![]() ![]() ![]() Achterklep gemonteerd. Moet alleen nog een nieuw rubber hebben voor rondom het slot... Is dit nog nieuw te bestellen??? ![]() De kofferruimte is nu compleet bekleed, foto's hiervan volgen nog... ![]() ![]() Ook de ombouwset voor elektrische ramen is binnen! Morgen weer verder met bouwen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk.... alleen nog andere velgjes....(mijn mening,...en ik heb ze voor je liggen)
groet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt! Er komen nog andere velgen, maar eerst doen wat nodig is ![]() Wat voor iets heb je liggen dan? |
|
||||
|
||||
![]() Heb net even je topic doorgelezen .......Erg goed bezig zeg ik ! Dit word een hele mooie Mk1 , vind deze velgen eigenlijk niet eens zo verkeerd staan hoor !
Ga zo door !