![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt heel erg dik uit!
|
|
||||
|
||||
![]() hij is laag, maar vind dat je echt nieuwe velgen eronder moet gooien
![]()
|
||||
|
||||
![]() als jij de 3000 euro voor de reparatie van mijn andere auto betaald haal ik morgen nog nieuwe velgen
![]() ![]() en dan nog, ik vind het wel een leuke daily ![]() en ik heb ook nog een of ander olie vat gevonden ![]() Last edited by erik_jetta : 14-09-2007 at 19:10. |
|
||||
|
||||
![]() hij moet achter nog wel wat zakken, hij hangt nu iets TE voorover (vind ik)
leuke auto verders |
|
||||
|
||||
![]() Je wilt toch niet dat japanse apparaat gaan maken he ?!
![]() Nee leuke auto kerel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De Snol... ook niet echt mijn favo. ![]() Zat dan voor dat geld een leuk setje velgen onder de Jetta en misschien een dik blok d'r in ofzo... ![]() Maar laag issie in ieder geval wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je jetta is een van a naar b auto, en zo nu en dan doe ik er iets aan veranderen, del sol is iets waar ik al sinds dat hij uit is van droom... |
|
|||
|
|||
![]() en waar je je niet meer veilig in voelde na je ongeluk en er nu dan tochweer geld in gaat duwen ondanks het feit dat je je er niet veilig in voelt...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() Erik als je nu eens de aandrijf assen van een ouder model er onder zet dan kun je hem verlagen..... Hahaha... Die oudere hebben dunne vol ijzer assen dan kun je misschien net zo laag als die jetta.... Raak je dat 4x4 onderstel ook eens kwijt.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je de schade bekijkt voor de snelheid valt het best mee, en ps krijg nog geld en speakers van je! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook! ![]() Gaat dat zo makkelijk? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die jetta is je daily. Hoeveel km moet je om rijden tot thuis.. Goed dat het een 1.3 is. Wel mega laag zo... Mac in geleen zal je wel mijden of niet
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eerst ging ik er wel overheen, maar dat is niet voor herhaling vatbaar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ja, dat zeg ik altijd tegen willekeurige mensen die ik tegen kom, haha soms doen ze het en soms ook niet! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zielig figuur om zoiets op een forum te zeggen!!! Een van de redenen waarom jullie me niet meer zien, zielig gedrag en jullie eigen dingen zijn o zo geweldig!!! Boxen kan je komen halen zijn allang uit de auto echter je geeft ze weg, komt erachter dat je nieuwe moet hebben voor in de o zo lage jetta van je... en dan moet je ze terug hebben omdat je nieuwe heb moeten kopen... Dat geld van het lampje had ik je meteen willen geven maar dat hoefde niet omdat je die gele lamp wou hebben, ben ik op vakantie krijg ik om 11u s'avonds een sms dat je geld moest hebben en de boxen terug!! Echter me vader krijgt nog dat ding wat je gesloopt hebt!!! Mij tekoop zetten op een forum, ik jou!!!
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() stelletje wijven...
|
||||
|
||||
![]() ik heb jou pas gespot volgens mij afgelopen donderdag of vrijdag toen reed je richting stein over de bergerweg van geleen naar stein toe ik vindt het echt een ruige jetta man mooi zo lekker laag en ook dat rekje err op echt mega vetjes.
ga zo door gr polo-power(soon golfdriver)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat jij wil...