![]() |
|
||||
|
||||
![]() brutale vraag misschien, maar wat moest je daarvoor betalen, dat strakmaken?
kleurencombie is super... |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij was ik rond de €300,- kwijt.
|
|
||||
|
||||
![]() Zo het nu lijkt heb ik 2 andere deuren gekocht. mijn eigen zit een deuk in. ga ze zaterdag ophalen. 2 spuitklare deuren met audi klinken.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister de T4 van mijn moeder ingeruild op een T5
![]() Werd weer tijd voor wat nieuws oud ![]() ![]() nieuw ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week dunne bumpers opgehaald en zaterdag heb ik een setje zender sport velgen opgehaald.
voorbeeld foto ![]() moet nog een paar dingen bestellen en dan kan alles op de golf 2 gemonteerd worden. de mk1 staat nog steeds binnen. Moet er snel weer eens mee bezig want volgens mij heb ik wat krom gereden. mijn velg staat rechtsvoor 3cm verder naar buiten dan links??!! |
|
||||
|
||||
![]() vette felgen hoor
golfje ziet er goed uit grtz |
|
||||
|
||||
![]() zojuist mijn schroefset voor de golf 2 binnen gekregen. zometeen eronder zetten. vanavond foto's
Last edited by JP-VW : 25-01-2008 at 15:28. |
|
||||
|
||||
![]() Nou dat wordt dan maar wachten tot vanavond
![]() |
|
||||
|
||||
![]() schroefset en velgen zitten eronder.
foto's zijn echt slecht. zal kijken of ik morgen betere foto's kan maken zo was het ![]() zo is het nu. heb nog schroefdraad over ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stukken beter! Nu nog zakken
![]()
|
||||
|
||||
![]() hij is al aardig gezakt. voor nog 2 cm schroefdraad en achter 4 cm. moet nog even kijken op welke hoogte ik hem ga zetten. morgen eerst maar even zwolle op en neer.
|
|
||||
|
||||
![]() booskijker eraf gehaald en vage foto's bij daglicht
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vette velgen jp heb je die bij die jongen uit bellingwolde gekocht??
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie zender velgen leuk golfje ga zo door
|
|
||||
|
||||
![]() ik vindt die zender wielen zelf wel mooi maar eigenlijk niet passen bij de kleur van de auto misschien dat het aan de foto`s ligt maar da`s mijn mening ik vond die andere mooier er onder passen.
gr ronnie maar het is jou auto dus doen wat jij mooi vindt.
|
||||
|
||||
![]() Van de week maar even betere foto's maken JP?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vond die anderen ook mooier ja. Zelf zou ik er ook voor kiezen om rode of zwart rode achterlampen erin te zetten. Brengt iets meer kleur aan de achterzijde.
|
||||
|
||||
![]() dat is een wijze keuze dit is erg zwart om het maar zo te noemen gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week nog met de T1 bezig geweest zodat hij volgende maand naar de rdw kan voor een kenteken.
![]() Gister nog mijn dunne bumpers gepast op de golf 2. Moet nog even een bestelling maken en dan kunnen de g60 bumpers eraf. En de golf 1 maar weer eens naar buiten gehaald. olie ververst en een nieuwe accu. en nog even een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke foto`s!
op mijn werk staat ook vaak nét zo`n golf 1 met dezelfde kleuren!