![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice topic, very nice ride. hoe bevalt de schroefset, of wacht je nog steeds op de vervanging?
|
||||
|
||||
![]() Nog niet vervangen
![]() Nog geen tijd voor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Geen tijd voor de pojecten en stop mn geld ff liever in mn huisje ![]() maken dit jaar, want eigenlijk heb ik alles al klaar liggen ![]() We kijken wel hoe t dit jaar loopt ![]() ![]() Dit moet eigenlijk nog: - toerenteller plaatsen - uitlaat aanpassen - luidsprekers plaatsen en aansluiten (radio al klaar) - schroefset monteren - BBSen spuiten en in elkaar zetten (+ montage) - xenonsetje aanschaffen en monteren Last edited by Sponze® : 22-04-2008 at 17:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
one down... ![]() ![]() 6000K xenon... Geeft mooi lichtbeeld ![]() __________________________________________________ __ Aan de BBSen wordt gewerkt. Ben al druk bezig geweest met het voorpolijsten van de nieuwe boutjes. Valt allemaal wel mee hoeveel werk er aan zit ![]() Qua kleur van de harten heb ik al een idee, maar als jullie me weten te overtuigen wat het moet worden... Zit nog te twijfelen tussen zwart en zilver ![]() Zogauw de velgen klaar zijn, zal ik de schroefset ook monteren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit er nu geen schroefset onder dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nope, gewoon 80/80 vaste verlaging...
|
|
||||
|
||||
![]() He Sponzo,
Dat Xenon verhaal, is dat kostbaar ??? Wil het ook wel in de daily. En waar heb je dat gehaald ?? Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar Pilot is echt de beste, en stoort ook niet op de radio zoals de meeste setjes
|
|
||||
|
||||
![]() Super Jetta 1 ,nieuw lakje is
![]()