![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
we hebben de manege bak vol sander ![]() Quote:
alle clubs weeten er van ...ook M.I.V.W maar dat is niet mijn afdeling dat is audivwfreak zijn ding ![]() aleen piet paulusma moet nog ff gevraagt voor mooi weer ![]() Last edited by voklswien : 05-04-2007 at 21:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MIVW gaat het volgens de laatste berichten niet redden ![]() Helaas ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jammer maar helaas ... ![]() zonder M.I.V.W gaat het gewoon door trouwens ![]() Last edited by voklswien : 06-04-2007 at 11:42. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien wel geinig om Piet Paulusma te vragen om daar z`n weerverslagje te doen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze kunnen zich als individu toch ook vertonen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja waarom niet mail hem via www.sbs6.nl ![]() Quote:
heb je een punt sander ...maar ieder is vrij of ie komt ja of nee niks is verplicht . zou leuk zijn of we de tent vol krijgen maar het wordt zeker gezellig hoe dan ook spring kussen voor de kids is ook geregeld . Last edited by voklswien : 06-04-2007 at 11:48. |
|
||||
|
||||
![]() natuurlijk raakt die tent vol!
|
|||
|
|||
![]() gaan we voor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister nog even gebeld met één van de organisatoren ,die jongens zijn echt enthousiast bezig !Dat komt zeker goed met de meeting.
![]() Ben vanmorgen trouwens nog even te toeren geweest door n.o friesland ,en ik ben benieuwd wat er gaat komen op de meeting! Want wat ik vanmorgen in verschillende schuurtjes zag staan in zwaagwesteinde e.o ....... ![]() Zelfs vanmorgen nog een jetta gespot in zwaagwesteinde ,echte old scool jaren 80 tuning ![]() check de pics! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zie je het zitten wytze ? ![]() schuurtjes heb je genoeg in de westreen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, die jetta is echt gaaf
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik moet er ook voor gaan zorgen dat ik meer tijd in de garage door ga brengen want anders is de caddy niet optijd af frees ik
![]() maar het zal zeker een dikke meeting worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Opschieten sikke ,anders regelen we een kar ,dan nemen we de caddy zo wel mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, fraaie achterkant, hoe noem je zo'n raam?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
komt goed wytze de voorzitter heefd al gebeld let the music play ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die Jetta is gaaf he. Daar zitten echt opties aan en in waar jullie een moord voor plegen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lamellenkap ,die noemden wij vroeger een 'achterraamjalouzie' ![]() Had m'n vader ook op de c kadett ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op 3 juni is ook de VW Charly's meeting in Belgie. Dus het is haast onmogelijk om vooraf te zeggen wie en of er iemand van M.I.V.W aanwezig zal zijn. Voor beide meetings is wat te zeggen vind ik. Kijken tegen die tijd wel ff.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waarom maakt idereen zich daar zo druk om of er iemand van M.I.V.W komt iedereen is welkom wel of geen M.I.V.W als ze maar in een auto rijden die uit de VAG stal komt ( ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()