![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rode bies is het helemaal! Kan ook niet anders, rij er zelf ook meen
![]() Wielen staan er ook super onder vind ik! Ga zo door! |
|
||||
|
||||
![]() staat goed maat
|
|||
|
|||
![]() mooi grijs is ook niet lelijk dimi
staat zeer mooi zo even over die extra recaro ........is hij al gevuld ? |
|
||||
|
||||
![]() Zag al een fotootje op MSN vorige week, zei al tegen Gub dat het super stond! Nothelle''s zijn toch de sjit voor die oude barrels van ons/jullie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee de Recaro moet nog worden gehaald ![]() ![]() Je kwam ook naar VAG-fest he?? ![]() ![]() ![]() ![]() En dan zie je het wel vanzelf hoor (paar weken later natuurlijk ![]() @ Benji: ik vind ze ook top onder mijn mk2 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had me een tijdelijke Jetta in huis gehaald maar de plannen zijn een beetje gewijzigd..
![]() ![]() ![]() ![]() Als iemand interesse moest hebben zegt ie het maar ... ![]() Hier de fotos zoals ik hem gekocht heb ben hem even aan het kuisen en zal nog wel eens fotos zetten dan ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Door omstandigheden is hij dan toch wat vroeger in winterslaap
![]() ![]() Had de Jetta zondag in "keuring-modus" gezet maar hij wou maandagochtend niet starten en er zijn nog wat dingetjes DUS ineens korte pijn : stilleggen ![]() Kan ik ineens nog een paar dingen doen die ik al langer wou doen.. ![]() En hij komt terug in verkeer feb 08 ![]() ![]() ![]()
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 28-08-2007 at 16:14. |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd wat de plannen allemaal zijn, succes ermee!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo overdreven plannen zijn er niet maar gewoon de stukken die ik liggen heb eindelijk eens allemaal monteren en opkuisen en de lak eens onder handen nemen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeg es Jettameister, waar kan ik van die witte achterlichten scoren voor mijn MK2? Is daar ergens een merk of site voor te vinden??????
![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijft een leuke bak, maar die badge voorop is niet mooi vind ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze in 2001 gekocht op VW Mania... ...waar je ze nu nog vind ?? Mss op ebay?? Quote:
Thx maar die badge krijgt een andere plaats maar ze blijft erop !! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er vet uit, ga je die sjorknuppel nog weg halen...????
Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() Hoe ken het dat die grijze hetzelfde kenteken als de zwarte is? Of hebbie in BE een persoonlijke ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thx ! Die komt er zeker nog af ! eerst nog een zwarte achterbumper vinden zonder ![]()
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 17-02-2008 at 23:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die grijze was niet ingeschreven en heb mijn platen gebruikt om hem tot bij mij te rijden ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 03-05-2008 at 23:01. |
|
||||
|
||||
![]() al een paar keer gezien op meetings en dikke jetta!
Greetz |