![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister had ik mijzelf een vrije dag gegunt en besloot om "even" naar zevenaar te knallen met de kubel ....
vol goede moed vertrok ik uit boxmeer,MP3 speler met lekkere sound op, en de zonnebril ![]() ![]() toen stukje binnendoor,en moest bij een stoplicht wachten (stond als 1e) groen gas! KOEK ! ^$#%$#^* afgeslagen .... en denk je nou dat ik hem aan de gang kreeg ......GVD ....iedereen toeteren etc 500 m lange rij achter me ![]() ![]() na 5 min kreeg ik hem weer gestart en vervolgde mijn weg naar mijn ouders (kwam ik toch langs onderweg) even laten zien dat dat "ding " echt rijdt zeg maar ![]() ![]() na 10 min proberen ..eindelijk ! ![]() ![]() Verder verliep de reis naar zevenaar zonder problemen (ow ja mis nog een blauwe wieldop....wie um vind .... ![]() nadat we door nico welkom geheten waren ( workingclass) had ik nog wat vraagjes over het 1 en ander...hij kijkt even naar de motor...prutst ergens aan EN .....niets meer ..... ![]() ![]() na veel proberen heeft nico er een andere ontsteking ingezet en hij liep weer ![]() en beter nog : als ie warm is start ie ook ![]() dus bij deze bedankt voor de hulp en koffie ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Owja nico chek even dit topic http://www.volksforum.com/forum/sho...0&highlight=bus
|
|
||||
|
||||
![]() T was weer ff gezellig.
![]() Quote:
vlak bij huis staan met een auto die niet wil starten, maar daarna toch gewoon deze kant op komen ![]() Dat is de juiste instelling, ![]() ![]() Ik had de kubel nog niet helemaal af gezien.... maar hij is schitterend geworden!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() he nico, waarom heb ik niet zo'n sticker??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je al wat daylight foto's peter, ben wel erg benieuwd
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Hajee, eerst de 4 inch as ,
daarbij hoort de sticker.... ![]() ![]() Tot morgen....volksworld show here we come ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nogniet ... pics komen wel , eerst lampies er eff in zetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn lampen voor een golf 2 toch!
|
||||
|
||||
![]() jep!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De verlaagde KYB's zijn besteld maandag binnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ist gelukt met de lampies? SK style
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok deal.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nico komt volgende week even hobbyen na het werk, dan mc gyverern ze we dr wel in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() McGyveren, da's mooi.
Ik McGyver, Jij McGyvert, we hebben geMcGyverd. Simple...met eendband.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() de kruiskoplampen van een golf1 passen er toch zo in, is hetzelfde als een kever. waarom golf 2?
|
||||
|
||||
![]() Hmm deze passen toch ook zo ?
maar igg zijn de nieuwe shocks binnen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je er ook een niergordel bijgeleverd gekregen
![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha valt wel mee denk ik ;-)
kijken of ik van de week wat kan doen eraan.. lampen,schocks,wielen en de nieuwe 1835 motor moet er ook nog in. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo, ik gebruik ze onder al mn auto's ![]() Quote:
wordt onderhand wel een keer tijd dat je dat ding er in lepeld |
|
||||
|
||||
![]() ondertussen zitten de schoks eronder en het rijdt stukken beter, zeer zeker niet stug trouwens ..
en pic van de lampies (1tje dan) ![]() de wielen komen eraan als het goed is..even afwachten of de verkopende partij zich aan de afspraken houdt.. |