![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey leuk projectje !
heb je al tijd gehad de ronals te foto soepen ? gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() hey dank je, ik zal deze week is gaan proberen, ben redelijk druk doordeweeks
mijn stage loopt bijna ten einde ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jajaaa ik heb eindelijk een beige interieur gevonden. Alles zat
nog in de Rat behalve de voorstoelen en achterbank! Na lang te hebben gezocht kreeg ik een tip. Die kans heb ik mij niet laten schieten en heb het interieur gekocht ![]() ga ik aankomend weekend richting Antwerpen om het op te halen ![]() ![]() ![]() ![]() Ben nu al blij hahaha hier ff de pics van de stoelen en bank! en de rolkooi die je zit heb ik ook besteld, alleen het deel na voren dan niet! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er goed uit !!
Erg nice interieur ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thnx
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jajaaa een uniek Rat logo op de auto!!!
![]() hoe cool :P:P:P (zit patent op :P) of hoe dat ook heet :P Zo is die tot stand gekomen ![]() orgineel :P ![]() benodigdheden ![]() En op de auto!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehehehe zeer leuk bedacht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik begin een fan van deze kar te worden!
Crea-bea ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ caddy sander, dank je!
@ edrik, super bedankt, maar moet nu oppassen dat de buitenkant niet te druk gaat worden ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zow het interier is opgehaald en zit er in!!!
zie de fotos! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi interieur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik mis de volksforum stickers op die ruiten
|
|||
|
|||
![]() klopt die zit er nog niet op
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je al tijd gehad om de ronals te foto soepen ??
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() nee sorry, weet et, ik had het allang beloofd
![]() zal zo snel mogelijk ff keer doen voor je |
|
|||
|
|||
![]() zo vandaag maar weer even verder met de kofferbak!!!
De vorige eigenaar had de kofferbak aardig beschadigd ![]() dus maar even twee spuitbussen in de kleur gekocht ![]() Voor: ![]() ![]() Ff de boel afplakken: ![]() Na: ![]() Morgen ga ik verder de boel aan te sluiten, en hopleijk de kofferbak helemaal af te maken!! |
|
||||
|
||||
![]() Veel beter dit interieur ja!!..Bekijk nu net voor het eerst deze topic.....en 'ergerde' me al aan dat grijze interieur...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat had ik dus ook :P |
|
|||
|
|||
![]() Compleet overzicht audio!
Inbouwen van de radio in het dash. ![]() ![]() ![]() Trekken van de kabels! ![]() ![]() ![]() Hier komt de plaat op te liggen. ![]() De onderste bodemplaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Steunen voor de tweede bodemplaat ![]() De tweede bodemplaat ![]() ![]() ![]() ![]() Uitzagen van de gaten ![]() ![]() ![]() ![]() De plaat op zijn plek! ![]() ![]() Bekleden van de plaat ![]() ![]() Spuiten van de wielkasten ![]() ![]() ![]() En het eindresultaat!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren weer een paar leuke dingen gekocht
- Grill met meer lamellen - Casettehouder voor dash - Bruine hoedenplank De grill, het ijzeren stukje word nog even behandeld :P ![]() Voor ![]() Na ![]() En de casettehouder ![]() Moet zeggen dat ik de grill 10x beter vind staan ![]() ![]() |