![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu zie ik het ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan nog gezellig worden ![]() Zal Mar eens polsen over t vervangen van een BMW radiateur... :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() De vorderingen van Woensdag !!
-Radio ingebouwd -NOS witte knipperlichten ingebouwd -NOS parkeerlichten gemonteerd -Hoedenplank gemonteerd -Scherm gerepareeerd (noodreparatie, ding moet eigenlijk bij grof vuil ![]() Zie hier wat plaatjes :
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vragen kan altijd ..... toch ?? Miss L. staat ook al te "trappelen" om wat aan haar variant te gaan doen .. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat scherm ....
Ik kwam vorige week,toen jullie er waren,zo'n zelfde soort "zeef" tegen ... :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Ohja, en natuurlijk het NOS rubber gemonteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu nog een wasbeurtje en: Et Vòila???
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zekers goed bezig... het begint nu toch aardig op te schieten allemaal... ik ben erg benieuwd op Budel!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik begin er nu toch van overtuigd te raken dat Budel gehaald gaat worden! Ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Budel gaatie halen !!!
(moeten we hem alleen niet teveel storen op woensdagavond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Of gewoon helpen op woensdagavond !!!
Hopp echt dat t gaat lukken ![]() Nog 2 uurtjes laswerk, schermen er op, remmen onluchten en meer van dat soort klein spul Ben niet gestoord gisteren, maar ben in de arbeid helemaal vergeten om bij Hans zijn nieuwe spijl te gaan kijken ![]() Sorry Hans ! Kom a.s.a.p. kijken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geef dan ff een "blérrr" wanneer je gaat .... rij ik gelijk ff mee !!!
Ben ook wel errug schieuwnierig .... |
|
||||
|
||||
![]() Het schiet aardig op leon!! Nog ff en hij kan een frisse neus gaan halen samen met miran!!!!!!!
En ries; gewoon je vrouwtje de radiateur in haar handen douwen met het nodige gereedschap, moet ze het zelf maar uitzoeken, beste manier lijkt me! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed ! Hans gaat nu ff t ziekenhuis in, maar daarna gaan we zeker ff kijken ![]() @Bien: Het vordert inderdaad aardig !! Morgen er weer tegenaan, en zaterdag, en zondag, en maandag, en dinsdag.............
|
|||
|
|||
![]() maandag en dinsdag ??
hebbie nog zoveel vrije dagen dan ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er een hoop, maar ga ze niet allemaal aan de FB besteden hoor !!
Zal wel maandagavond, dinsdagavond, woensdagavond worden, en evt. een middagje erbij ofzo net als afgelopen week. Ik begin gewoon een 1/2 uurtje eerder op de zaak, dat scheelt ook weer ![]()
|
|||
|
|||
![]() net of jij in dat 1/2 uurtje eerder op de zaak ook echt "werkt" ....
![]() Kijk,ik kan mijn eigen tijd weer indelen ... ben vanmiddag naar klanten, maar die uren pak ik een andere keer wel terug !! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahaha, LOL Ik ben "aanwezig" ![]() ![]() En een 1/2 uurtje eerder aanwezig, is ook een 1/2 uurtje eerder weg ! Leve de urenregistratie !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat ben ik blij dat ik dat hier zelf bepaal ... Maar goed,nu weer ff "on topic" .... vanmiddag weer bezig aan de Fast & Back ? (niet dat ik je kom storen hoor ... ) |
|
||||
|
||||
![]() jaja, misschien ff dorpeltje lassen links, maar als ik daar geen zin in heb ga ik het rechterscherm monteren !!
en je mag best komen storen hoor (als je maar wel de handen uit de mouwen steekt ![]()