![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja klopt maar om dat ding te polijsten duurt veel te lang heb. weinig tijd , en die webers moeten er zo snel mogelijk in .
heb je die ene versn.bak nog over? dan heb ik alles compleet om de G60 erin te bouwen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vlieg je daarvoor naar Freedy Cane? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja Freddy Cane, moeten nog wat dingen gedaan worden en heb goede verhalen gehoord over hem, en vind het daar allemaal wat persoonlijker als bij van Kronenburg. Tis wel een stukje rijden vanuit Rotterdam maar ik heb het er graag voor over. |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een stukkie rijden.. daarom. (voor mij 10/15 km... maar ben er nog nooit geweest
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() nou ik ben geen duitser maar ik hou ook erg van bling bling. ben net zo'n ekster haha.
Juist patrik, cool gaan we samen een x blazen..sprintje houden?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja hoor altijd..daar is de wagen voor gebouwd! En bling bling is soms best mooi maar niet hele motorblokken in chroom hoor..dat is te. |
|
||||
|
||||
![]() nou ik heb alles liggen om het erin te bouwen!!!
dus nu snel aan de slag.. het worden WEBERS ,vroem vroem....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() zaterdag inbouwen en gelijk ff testen.
|
||||
|
||||
![]() zal zaterdag wel zweten worden .ik hoop dat je wel goede koffie zet..............
|
||||
|
||||
![]() ik zal morgen eerst ff 'douwe egbert' halen hebben we morrege verse koffie met een koekie erbij.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een ventilator voor je staan Serge .
|
||||
|
||||
![]() Heb je niet een paar knappe blondjes met waaiers geregeld voor hem
|
|
||||
|
||||
![]() maar becky kan ook lekker brullen
![]()
|
||||
|
||||
![]() hier wat foto,s / Serge nog harstikke bedankt de gti gaat als een raket heb al wat gezichten laten vertrekken ha ha ha.
|
||||
|
||||
![]() hij staat op die ondeste foto een beeeeeeetje te rijk.
maar graag gedaan ,waren ze van midlands ook nog aanwezig bij de mc vette hap?
|
||||
|
||||
![]() maar was gister aardig munt .wekker ging af om 600 uur ,werken tot 12.30 .om 1400 uur aan de carbs begonnen en om 2245 lag ik voor lijk in bed .maar de koffie was lekker en de koekjes ook .
|
||||
|
||||
![]() bij mij ging de wekker ook om 6:00 en lag om 1:00 op bed.had het ook gehad zeg maar.en vanochtend weer om 7:00 en morgen weer om 6:00.dus van uitslapen komt niks terecht.kan me niks schelen ik heb nu mijn brul webers!!lol.er waren er weinig bij de mac d.we konden niet lang blijven want we moesten nog op de koffie bij mijn ouders 30 jr getrouwd.bijna vergeten.oeps.nou jij lag voor lijk in bed maar ik zie er nog steeds uit als een lijkje....
|
||||
|
||||
![]() zal aan je denken als ik me morgenochtend nog een keer omdraai :p
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb vandaag ff uitgeslapen ik had het ook hard nodig. morgen waarschijnlijk de bumpers schuren op naar het volgende project.
|
||||
|
||||
![]() Het zaakje rijd dus al?? Lekker vlot!!
weer een GTI die ik nooit bij zal houden... ghehehe ![]() maar de mijne blinkt altijd op 1 punt uit: Got more ass... :p ![]()