Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #81  
Old 16-08-2005, 12:31
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

@michael; een mening geven is ok, of dat nou positief of negatief is, dat geeft ook niet... dat respecteer ik ook. En ik geloof dat iedereen dat wel respecteerd, we hebben allemaal wel eens een afwijkende mening, en dat is maar goed ook.... Het gaat mij gewoon om een paar andere punten, sneue mensen, oerhollandse domheid en botheid.... Verder zal ik mijn mond erover houden, scumbag kent mijn mening en ik de zijne, dat is voor mij voldoende.
Reply With Quote
  #82  
Old 16-08-2005, 12:38
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by michael86
ho ho niet iedereen heeft een hekel aan scumbag,ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zijn eigen mening ventileerd ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen.


Mee eens

Waar het eigenlijk om gaat is dat er alleen gelezen wordt wat er geschreven staat : en de helft van de tijd ook niet eens .
Wat je dan moet lezen ?
Lees je als je een boek leest alleen de hoofdstukken die je leuk vindt of doe je toch maar het hele boek ?
Als ik al lees dan opteer ik voor het hele boek zodat ik het complete verhaal snap .
Met wat hoofdstukken kom je er nooit

Daarom vond ik het een nuttige discussie hier .
Jammer dat er alleen op een paar woorden werd gereageerd ..

Gratis tip van de dag deel 43
Reply With Quote
  #83  
Old 16-08-2005, 12:41
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

@sabine ben ik het voor een groot gedeelte met je eens ware het niet dat er hier een aantal zich aangevallen voelen als ze kritiek krijgen.ben blij als je kritiek krijgt goed of slecht daar leer je van ipv meteen iemand daarop af te kraken of proberen te bannen zoals besproken door anderen in vorig topic.
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #84  
Old 16-08-2005, 12:41
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

[domme modus aan] als ik een krant zie lees ik alleen de koppen... :p is dat hetzelfde? [/domme modus uit]
Reply With Quote
  #85  
Old 16-08-2005, 12:46
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Nee hoor .. de Telegraf ontleedt daar zijn bestaansrecht aan ..
Superficial zeg maar
Maar het verklaart een hoop nu Bien
Reply With Quote
  #86  
Old 16-08-2005, 12:47
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

@ michael86: Een mening over een ander hou je maar voor jezelf, maar als je dan toch wilt ventileren gebruik dan PB...

Zoals jij zegt: "ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen."

Een afwijkende mening ventileren om aandacht te trekken of een statement te maken, das precies waar sommige mensen op geilen... commentaar krijgen wat weer een uitdaging is om te weerleggen met argumenten en leuke andere invalshoeken. En dat ligt er hier nogal dik bovenop... Want om VW's gaat het niet heb ik het idee, en we zitten op een VW forum... (niet "het VW forum" )
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #87  
Old 16-08-2005, 12:49
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen.


Zeg niet dat MIchael je een lul noemt maar nu spreek je je tegen .. hij geeft alleen zijn mening
Contradictio in terminis ?
Reply With Quote
  #88  
Old 16-08-2005, 12:52
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Kritiek krijgen ok, maar de manier waarop... Als iemand iets mooi vind en jij niet, ga je die persoon toch niet denigrerend toespreken. Dan speel je op de man en is het logisch dat die zich dan aangevallen voelt.
Reply With Quote
  #89  
Old 16-08-2005, 12:54
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by Gert
Zeg niet dat MIchael je een lul noemt maar nu spreek je je tegen .. hij geeft alleen zijn mening
Contradictio in terminis ?


Nu zal jij ff moeten lezen gert want ik vat dit niet zo op als ik tommy zijn stukje lees.....

Daarbij ben ik het ook met tommy eens over dat het negatieve commentaar ineens niet meer over de rat ging waar het eigenlijk om draaide. Er stonden misschien wel geteld 4 negatieve reacties van dezelfde persoon over de rat, en dat mag, niks mis mee, maar vond dat er verderop in het topic het persoonlijk werd en dat mag van mij (zoals tommy ook zei) gewoon via de pb.
Reply With Quote
  #90  
Old 16-08-2005, 12:56
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Het was een reactie op wat michael zei, en ging niet om ZIJN mening, want zijn mening was niet persoonlijk gericht. het was na aanleiding van Michael zijn post, en het ging over persoonlijke meningen...

En tot nu toe heb ik nooit iemand mij een lul horen noemen, maar alleen mogen vernemen via via via verschillende persoonlijkheden, die dan weer persoonlijk en die dan weer in dienst van het forum zijn, dat er mensen zijn die hebben geklaagd dat ze zich aan mij irriteren... Laat die mensen mij gewoon een PB sturen en zeggen dat ze me een lul vinden. Maar laat ze niet in een andere gedaante in een verkooptopic mij proberen op men nummer te zetten met ook nog foute argumenten en voorbeelden... Vond het nogal een blunder... Maar goed. Ieder zijn ding heh.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #91  
Old 16-08-2005, 12:58
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by RedJet
Kritiek krijgen ok, maar de manier waarop... Als iemand iets mooi vind en jij niet, ga je die persoon toch niet denigrerend toespreken. Dan speel je op de man en is het logisch dat die zich dan aangevallen voelt.


Mee eens. En zoals al eerder vermeld werd (weet ff niet door wie) is het geven van een negatieve reactie niet verkeerd maar als het je geen ene ruk interesseerd, waarom kijk je er dan?? Ik lees ook wel eens een topic waarvan ik denk; "waar gaat dit over??" Dan kan ik wel die persoon die het plaatst aanvallen maar wat schiet ik ermee op??
Reply With Quote
  #92  
Old 16-08-2005, 12:59
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

@tommy waarom zou ik pb gebruiken bij de één terwijl een ander door iedereen openlijk wordt aangevallen voor zijn mening?
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #93  
Old 16-08-2005, 12:59
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
En tot nu toe heb ik nooit iemand mij een lul horen noemen


Tommy je bent een lul, hahahahahaa! (geintje natuurlijk he? :biggrin: )
Reply With Quote
  #94  
Old 16-08-2005, 13:00
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by michael86
@tommy waarom zou ik pb gebruiken bij de één terwijl een ander door iedereen openlijk wordt aangevallen voor zijn mening?


Omdat die ander niet reageert op pb's.....
Reply With Quote
  #95  
Old 16-08-2005, 13:01
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

En ja dat zit me nog steeds dwars als men ondertussen maar andere wijst op leren lezen, en ze gaat vertellen hoe het zou zitten of hoe ze zouden moeten handelen... en dan blijkt ondertussen dat ze zelf maar wat aankloten... Nou, mij is de broek dusdanig afgezakt dat ik die gedaantes niet meer serieus ga nemen, en me er al helemaal niet aan aan ga passen...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #96  
Old 16-08-2005, 13:02
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by michael86
@tommy waarom zou ik pb gebruiken bij de één terwijl een ander door iedereen openlijk wordt aangevallen voor zijn mening?


Als je eens gaat kijken waarop die gene aangevallen wordt is dat een overbodige vraag...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #97  
Old 16-08-2005, 13:03
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
en me er al helemaal niet aan aan ga passen...


Dat moet je sowieso nooit doen..... Je bent zoals je bent en als mensen daar niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem! Ik ben ook zoals ik ben, ik ben al blij met een hoopje roest, zoals de mexicaan die ik van scumbag kreeg, en als ik blij ben dan wil ik dat graag met de hele wereld delen, als mensen dat niet waarderen is dat niet mijn probleem.
Reply With Quote
  #98  
Old 16-08-2005, 13:03
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

@Tommy,ik heb verhalen gelezen in diverse topics maar daar ben ik niet bij betrokken geweest en verder ken ik je niet dus ik neb verder geen reden om je een lul te noemen.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich aangevallen voelen maar dat is dan JAMMER.
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #99  
Old 16-08-2005, 13:09
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by michael86
@Tommy,ik heb verhalen gelezen in diverse topics maar daar ben ik niet bij betrokken geweest en verder ken ik je niet dus ik neb verder geen reden om je een lul te noemen.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich aangevallen voelen maar dat is dan JAMMER.


Ik ben er verder ook niet bij betrokken geweest, maar het draait altijd om hetzelfde...

En ik voel me ook niet aangesproken, ik reageerde even op jouw opmerking... Dit topic draait gelukkig niet om mij.

En mij een lul noemen was ook niet echt aan direct jou gericht, maar dat is aan de mensen die daar misschien wel behoefte aan hebben, maar niet over de drempel kunnen stappen... En ik heb sterk het idee dat er mensen zijn die daar de behoefte aan hebben of hadden, maar dat gaat over een ander voorval... Toch komt het ook weer op hetzelfde neer...

algemeen :

leef en laat leven... Maar ga niet denken dat ie je iemand ergens op moet wijzen, want die leeftijd ze we wel gepasseerd denk ik.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #100  
Old 16-08-2005, 13:17
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
En ja dat zit me nog steeds dwars als men ondertussen maar andere wijst op leren lezen, en ze gaat vertellen hoe het zou zitten of hoe ze zouden moeten handelen... en dan blijkt ondertussen dat ze zelf maar wat aankloten... Nou, mij is de broek dusdanig afgezakt dat ik die gedaantes niet meer serieus ga nemen, en me er al helemaal niet aan aan ga passen...


Je mag best je broek af laten zakken door mij of weet ik hoe je het wil formuleren maar je moet eens leren dat zoals Michael zegt kritiek ook een goed iets is om wat van te leren ..
Je doet het voorkomen dat het Volksforumteam online is om op elke Tommyslak zout te leggen . We hebben stuk voor stuk wel wat beters te doen . Sorry to burst ur bubble
Kennelijk vond je mijn goed bedoelde waarschuwing , via MSN notabene , dat sommige mensen niet blij met je wispelturige verkooptopics zijn iets teveel kritiek : hoppa .. gooi Gert maar van je MSN lijst . Dat is je goed recht en ik zal er geen seconde minder om slapen omdat ik een vermoeden hebt wat er echt speelt maar je spreekt je daarmee behoorlijk tegen .
Alleen vrees ik dat er nu weer een hoofdstuk gelezen wordt en niet het hele boek .
Wij als compleet Volksforumteam "bewaken" de speeltuin van ons allemaal . Met allemaal bedoel ik het hele forum van alle leden .
Dat je liever niet hoort dat sommige van je posts irritaties opwekken bij anderen : so be it .
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )
Maar zelfs ik doe wat met kritiek : zelfreflectie hebben ze daar ooit als woord voor uitgevonden

Als IEDEREEN nu eens zijn teenangels knipt dat zijn de tenen al weer een stukje korter
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum