![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf van Zeist!
Laat maar horen wanneer we een dag gaan knutselen!! |
|
|||
|
|||
![]() Kwijlerdekwijl....
Ziet er goed uit vriend! |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag deze mk2 in real life gezien.
Echt een hele dikke golf2!
|
|||
|
|||
![]() ja idd echt een dikke mk2 ben erg benieuwd als die af is met de andere motor erin.
|
||||
|
||||
![]() Dank! Altijd leuk om te horen van andere liefhebbers
![]() Van de week een setje nieuwe Injectoren binnen gekregen (bosch 470cc) en vandaag een steunenset besteld. Even afwachten hoe dat allemaal gaat passen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super gaaf man!.. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
|
||||
|
||||
![]() Ik zit hier dus nooit op!
Ziet er verdomd gelikt uit man! Was idd een beetje stoffig geworden maar zo zie je maar eens.... Mijn MK3 wordt zeer binnenkort gespoten dus laat ik dat polijsten maar even achterwege! En ja natuurlijk blijft hij Orly Blue Metallic. Groeten
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
mooi hoor kom nog eens iemand tegen met dezelfde kleur ![]() laat die spuiter z'n best maar doen - is echt een goede kleur met veel effect |
|
||||
|
||||
![]() ’t Is maar weer eens tijd voor een update…
Straalcabine met glasparel en korund, ontvetter/spoelbak en inklapbare werkplaatskraan gekocht. Gepland was om eind december ook een 2-koloms brug te plaatsen maar dit loopt flink uit, ik moet de ruimte waar hij komt nog aanpakken. Ik moet dan ook prioriteiten stellen om aankomend seizoen wel te kunnen rijden (en hopelijk wat meetings te bezoeken). Ik wilde de golf eigenlijk volledig demonteren, motorruimte cleanen en deze opnieuw laten spuiten. Het onderstel en alle aanbouwdelen wilde ik reviseren / vernieuwen en poedercoaten. Om niet teveel tegelijk op mijn hals te halen schuif ik het spuiten van motorruimte en 't werk aan mijn onderstel vooruit, zodat ik de warmere periode kan gebruiken voor het verbouwen van mijn garage- en stallingsruimtes. M'n oude motor ligt inmiddels naast de auto. Ben nu bezig met de kabelboom en het afbouwen van herms oude 16vg60! Als alles mee zit kan ik eind februari een eerste proefrit maken. Omdat ik ook zijn ECU en chip heb moet dit gaan, zal als alles compleet is de auto bij JD op de bank laten afstellen. Mijn doel is om om herms oude vermogen te benaderen, de 300pk grens is voor mij iets magisch met een g-lader. Bijna alles om de motor af en in te kunnen bouwen is compleet e/o besteld, er zijn nog een reeks pakjes onderweg vanaf o.a. bar-tek. Ik wacht o.a. op multiriem, rollen en spanner pakket, dynamosteun, gaskabel en wat kleinmateriaal. Ook heb nu eindelijk de verkoper van mijn nieuwe spaghetti spruitstuk kunnen overtuigen om te verzenden (was ‘n ebay claim voor nodig ![]() Todo/wishlist voor de komende weken: - Brandstofpomp, benzinedrukregelaar, benzinedrukmeter en gever - Goodridge leidingwerk compleet maken, injectierail aanpassen op d-06 - Nieuwe radiateur voor achter de grote intercooler (oude is overleden) - Oliekoeler en leidingen - Nieuwe koppelingsgever en nemer - G-lader inspecteren en glasparelstralen Wat plaatjes erbij, sorry voor de crappy kwaliteit: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() super! heel fijn sleutel plekje ook
hou hem zeker in de gaten ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig ! 300pk = raket.
Mooie sleutelruimte ook ![]()
|
|||
|
|||
![]() paar maanden geleden liep die nog erg benieuwd hoe dit loopd strax.
blijf het volgen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooie bekende schuur ideale plek en staat nog meer moois ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig zie ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Super bezig hier zie ik alweer.. Mooi hoor! en ook een mooie ruimte zie ik!
|
||||
|
||||
![]() Wordt allemaal supernetjes zo te zien
![]() Zo'n inlaatspruitstuk en fuel-rail heb ik ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeer goed kerel!! Kom van de week ff je type 4 wielen langs gooien! Kan ik het ook weer s ff bekijken daarzo!
Donderdagavond denk ik |
|
||||
|
||||
![]() Thanks mannen! Vandaag weer een pakketje binnen, fits like a charm
![]() ![]() Omdat m'n nieuwe 470cc injectoren geleverd zijn zonder de juiste dichtringen ( ![]() ![]() ![]() Bij de volgende paketten weer updates ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |