![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thnx! Ik vind de achterlichten ook wel beter zo, nu alleen nog oranje zijknippers scoren. Geeft een beetje extra kleur aan het geheel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vind ik ook hoor!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind dit echt een dik ding! Klopt op 1 of andere manier helemaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx! Al klopt het vanaf vandaag iets minder.
![]() Aristo's zijn verkocht, nu op jacht naar wat anders ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vrijdagavond even naar Doesburg gereden voor een setje goedkope wielen. Ben er nog niet aan uit wat ik er nu onder wil maar om met winterbanden de zomer in te gaan zag ik ook niet zo zitten. Op marktplaats een set 17 inch gevonden met goeie Continental Sportcontact 3. Alleen de banden waren het geld al waard. Weliswaar niet in een ideale maat maar met 225-45-17 rijd het wel een stuk comfortabeler
![]() ![]() Welk merk het is weet ik niet, het lijkt op iets van 100+ of Team Dynamics... Ze zijn in ieder geval recht en trillingsvrij, eerdaags misschien nog even wit spuiten en dan kan het er wel weer mee door. Heb nu in ieder geval ook een leuk setje voor komende winter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk!
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Thnx! Vind het ook beter staan dan verwacht
![]()
|
||||
|
||||
![]() De bbs q7 van mij niks voor je? Staan erg dik hoor
|
||||
|
||||
![]() Had ze gezien, maar vond ze onder je Beetle niet zo. Ik heb nog wel aan die Atheo's van Marten zitten denken, maar die waren al weg (naar de poedercoater?
![]() Ik ga nu eerst aan de voorwielophanging aan de slag. Draagarmen aanpassen, kijken voor TT fusee's en achter dropplates maken en dan kijk ik weer verder.
|
|||
|
|||
![]() voorlopig toch nette wielen zo!
![]() heb ze wel eens lelijker gezien! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weinig vorderingen nog, ben bezig met een set golf V voorpoten pas te maken, ik moet alleen nog uitzoeken welke fusee's ik nodig heb om nog lager te kunnen. Heb ergens gelezen dat TT fusee's anders zijn waardoor je 6? cm extra verlaging krijgt, maar weet niet welk type ik dan zou moeten hebben.
Voor de trekhaakhaters: ![]() Toch best handig ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Bekende auto volgens mij reed je laatst achter mij bij de jumbo in het veer reed in ene polo 6n?
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan straks je dissel ook nog notchen om je kar weer horizontaal te krijgen
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() @Jordy: klopt! Jou Polo ligt ook lekker laag
![]() @Joram: Hahaha, helaas is het een verhuurkarretje, heb er zelf geen. Voor die €3,50 per uur ga ik er geen aanschaffen. Karretje huren was trouwens nog duurder dan de Suzuki... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank je
![]() Maar is er nog meer in het veer wat er rondrij kwa VAG weet alleen bij de ark soms een lage paarse golf 2 en bij oscars een golf 2 gti en zie jou dan soms rijden maar rest niks? |
|
||||
|
||||
![]() Was in de middag, 's ochtends was ik die motor op de kar aan het sjorren.
Die paarse mk2 is van de eigenaar van de Ark, die GTI bij Oscars zegt me niks. Verder rijd er hier niet veel, Jens is verhuisd naar Breda, die heeft een lage 58-er ragtop en als daily een Oud laag hok ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja dat kan wel kloppen was toen alweer onderweg na de jumbo..
Oke die mk2 zie er wel netjes uit.. Ja is ook een afgetrapte gti wel verlaagd op ats velgjes dacht ik. Heb wel is nog een ibiza 6kv met oranje velgen ook laag en laatst toen bij ap banden was een caddy op lemans velgen en weet uit hank een lage 9n op audi parabolen is een oude klasgenoot.. En me oom vroeger een vr6 en corrado maar is al diverse jaren geleden woon in de donkenbuurt Zal dan is kijken of hem ooit zie rijden jens want ik breda ben ik ook vaak te vinden nja meer bij de griek een broodje halen.. Maar volgende keer zal even me handje opsteken als je zie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al een hele tijd niks meer gepost, maar er was ook niks te melden. Afgelopen winter de zomerwielen gespoten in een leuk kleurtje en twee welen geleden gemonteerd, op 1 na, die leek niet helemaal fris. Na verdere inspectie viel het mee dus vandaag was de bedoeling om daar ook een band omheen te laten draaien, te monteren en eindelijk foto's te maken.
Helaas, een onoplettende tankbestuurder (ook wel Volvorijder genoemd) dacht daar anders over en heeft door middel van het torpederen van een Opel Corsa mijn Golf een flink stuk korter gemaakt. ![]() De "beste" man zag de file over het hoofd en dook met 140 achterin de Corsa, die vervolgens mij raakte. Gelukkig had ik voldoende afstand op mijn voorliggers en raakte ik niks. Wel geluk gehad dat er een militair convooi met diepladers naast ons reed anders had het toch iets anders afgelopen... ![]() Gelukkig gewoon uit kunnen stappen, al doet wel alles serieus zeer nu. Jammer, het was echt een heerlijke auto waar ik al dik 50.000 km plezier van had en er zeker nog wel hetzelfde bij had willen rijden... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, die stickers :p Wel jammer van al de rest. Ik hoop hetzelfde niet te hoeven meemaken. Veel beterschap gewenst! En de bestuurder van de corsa? Had die iets?
|
||||
|
||||
![]() Tering, flinke klappert! Gelukkig zelf niks.
Herken het stukje bij de fietstunnel onder A59! Nu voortaan brommeren met de Suz? ![]()
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit |