![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die Mk3 klinkt inderdaad als GTI Zwolle
|
|
||||
|
||||
![]() hele mooie in nieuwstaat verkerende scirocco 1 hier bij de volvodealer in leeuwarden achter het WTC. met mooie chrome bumpers. kleur geel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij ook al?? Zag hem vanmorgen ook staan, op een auto-ambulance dan. Zag er netjes uit!! Vind alleen de 16/17" velgen iets minder staan.
|
||||
|
||||
![]() zag hem vanachteren.. stond hier in de wasbox
|
||||
|
||||
![]() Rode Jetta II Amerikaanse uitvoering, uurtje of 20:30 op de A16 ter hoogte van Breda.
Jurgen Santana I presume? Ziet er goed uit! (van achteren gezien tenminste.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() jetta mania gespot,in de rode gti??tenminste meende dat ik je zag staan bellen in warfstermolen vrijdagmorgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dat was ik ![]() ![]() Veel regen op de weg he! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zat al een paar keer te kijken,dacht die staat daar met pech.had eerst niet door dat jij het was,totdat je langsreed.
|
|
||||
|
||||
![]() Zweiter vanmiddag rond half 5 op de Burgummerbrug! Ziet er stoer uit die Polo!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag, zo tegen 14uur, op de A2 tussen Utrecht en A'dam; rode Lupo (GTI?), flink verlaagd en met xenon-verlichting, zag er zo van een afstandje in mijn achteruitkijkspiegel mooi uit.
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag bij de mac in Veenendaal, de Golf 1 van Bonald op en kar (Ronald die in Tjechie woont).
|
||||
|
||||
![]() Gespot in mijn straat,
dikke T3 Caravelle Carat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Correctie: Van de broer van Bonald |
|
||||
|
||||
![]() vandaag Sponzie gespot in z'n rode jetta... zat zelf in de Opel bedrijfshok
![]() EN dikke week terug ook een bruine jetta met daarachter een zwarte golf 1 in de buurt van sellingen.
|
|||
|
|||
![]() gisteravond gespot mini aircooled treffen bij mvv stadion in maastricht
stonden 2 zeer nette kevers bij en een mooie vw bus alla tommy hilfiger nog iemand die ze heeft gezien ?? |
|
||||
|
||||
![]() maandag avond mk1cabrio gespot op de waldweg bij drachten, jij reed net de waldweg op, wat een super dikke cabrio
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb die cabrio zaterdagmiddag ook gezien in Burgum. Toen miste de cupdiffusor van de kont af. Mooooooi ding!!
Vanmiddag Split gespot in de Boswachter in Tytsjerk. Ik knipperde met de lichten. zwarte Polo 6n2 ![]()
|
|||
|
|||
![]() T3 gepot bij suameer zag het net op tijd
![]() en een witte jetta met een amerikaan achter het stuur leek het wel toch johan ......... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke T3 Alberto? Arnaud in de wit/rode van mijn ouders?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wie er in zat kon ik zo snel nie zien ,was wel die van jou ouders benji . vanmorgen in leeuwarden een zeeeeeerrrrrr lage jetta gezien beige van kleur op ats cup wielen .....was een oud type jetta mk 2 ![]() |