![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd met wat hulp van jouw ![]() ![]() Pomp heb ik net geschuurd en staat nu in de eerste grondlaag zo weer even terug voor de tweede laag ![]() Quote:
Als je alles van te voren wist Jorg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag druk druk geweest helaas wel me fototoestel bij me maar me geheugen kaart zat nog in de computer
![]() Dus het worden niet zo beste telefoon pictures ![]() Eerst vanochtend de oliecatch slangen aangesloten ,zit nog wat over lengte op want ik ben er nog niet helemaal blij mee ![]() De aansluiting op de kleppendeksel is me iets te hoog. Choke is nu ook aangelsoten is idd een zeer korte slag ook blijft hij niet staan als je hem uit trekt. Hier moet nog wat op verzonnen worden ![]() De kabel loopt nu klem tegen de kleppendeksel maar die komt nog naar voren op het kokertje van de bougie kabels. Toen eindelijk de rechter achterkant af gemaakt nu alles daar aan de binnen kant goed in de grondlak een steenslag staat. Schijf en remklauw gemonteerd daarna de 4 koperen leidingen onder de auto gemonteerd voor al de 2 achterste met een lengte van 290cm en 370cm is een kut werk plat op je rug onder de auto. Maar het zit daarna de boel ontlucht met zo'n setje wat je op een autoband aan kan sluiten wat dan zorgt voor de druk om de olie door de leidingen te drukken. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes! Zo'n ontluchtingssetje werkt wel ja! Alleen soms sluit hij niet goed op t potje. Als je hulp nodig hebt moet je aan de bel trekken he?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schiet wel lekker op bij jouw zo hé
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat redelijk met zo'n ontluchtings ding maar eigenlijk zou me broertje langs komen om te trappen.
Maar niemand gezien ![]() Werd Zaterdag al snel donker,maar volgende week hebben we tijd zat zeg maar de hele week ![]() Ben voor al alles aan het verzamelen nu en netjes maken om in 1 ruk door te kunnen om een start poging te doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag wat spulletjes gespoten stonden al in de grondlak.
Vacuumpomp en beugel en de nieuwe distributieplaat. Donderdag kan alles in de blanke lak die ik vandaag gehaald heb samen met de verharder ![]() gelijk wat extra maatbekertjes mee genomen had er een handje van om deze schoon te maken en op nieuw te gebruiken ![]() Maar die stink dingen kosten maar een kwartje ![]() Filters zijn ook binnen met dank aan Pim ![]() Motor olie ,koelvloeistof,ruitenwisservloeistof laatste fles remvloeistof gekocht. Supersprint uitlaat gepoetst ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Alles glimt weer netjes
![]() ![]() Dus de vacuum pomp is klaar morgen zou hij wel helemaal goed gedroogd zijn. Drukschakelaar is ook onderweg hoop dat hij volgende week binnen is. ![]() Nu alleen nog de vacuüm slang iemand ervaring met deze hier: Vacuumslang versterkt 10mm. wanddikte 3mm ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer goed uit
![]() Zelfde filters als ik gebruik zie ik. Passen ze bij jouw wel om de kelken heen? Ik heb de kelken en de filters aan moeten passen om ze erop te krijgen.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen kelken Jorg gooi ze direct op de carburateurs.
Hoe zitten die kelken dan vast op de carburateurs bij jouw ?
|
||||
|
||||
![]() Aan huis gekluisterd vrouwtje is naar de stad met mijn zoontje.
Dus even een rondje wezen fietsten met mijn dochter en toevallig kwamen langs de garage en had ik me filters bij me om te passen. Gaat allemaal net met de voorste radiateur slang deze ga ik nog even aanpassen zo dat hij eerst een bochtje naar beneden maakt en dan naar rechts ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er strak uit man. Top!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is de Golf Cabrio weer goed gekeurd voor een jaar zonder problemen.
Meisje ook weer blij ,Uiteraard zijn we ook bezig geweest met de MK1 het solderen met 2 accu's en de omvormer gaat niet werken hij wordt niet te warm genoeg ![]() Dus de buurman die gelukkig thuis was maar weer eens lief aan gekeken en 220V geleend. En als een gek alle los eindes van de motorboom aangesloten en gesoldeerd waar nodig deze is nu startklaar ![]() Brandstof pomp is ook aan gesloten en deze doet het ook netjes op het contact. Brandstof leidingen op de pomp aangesloten had ook de retour leiding netjes gespoten alleen deze kreeg ik er nog niet onder. Moet ik eerst de stabi van de draag armen weer demonteren gaan we morgen doen. Morgen eerst nog wat spulletjes halen bij Autosport Company halen. 90Gr bocht voor de radiateur zo dat de buis voor langs iets lager komt en niet meer tegen de filter van cilinder 3 Aluminium klemmetjes voor de remleiding en brandstof leiding Vacuum slang 1M En dan kunnen we helemaal door werken naar het starten ik verwacht de eerste poging Woensdag/Donderdag ![]() Brandstofpomp bakje komt er gelukkig ook niet ver onder de auto uit. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben erg benieuwd Peter
Heb bij mij de kop er af gehaald 1klep niet goed en nog een klep bij de laatste cilinder geen kool aanslag ? Nu eerst opnieuw afpersen en een andere nokkenassen en dan kan hij weer terug naar tovami Mvg nick |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook benieuwd Nick ik denk dat jij nog eerder bij Tovami bent dan mij anders hadden we samen gekund
![]() Mijn probleem is nu sparen om me BBS RM op te knappen heb namelijk geen andere velgen die samen gaat met de Girling60. Wil ze even laten controleren/richten dan heb ik nog 2x 1,5Inch randen nodig. Poedercoaten/spuiten buitjes en in elkaar laten zetten ![]() Hoe me maar op de hoogte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Broertje kwam net thuis lag een export pakketje op de zaak
![]() Drukschakelaar voor me vacuüm pomp voor de rembekrachtiger. Thanx Joram voor het mee denken ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bijna klaar voor de eerste start ?!
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal netjes uit, ben benieuwd naar de vacuumpomp en werking ervan.
Als het bij jou meevalt bouw ik mss volgende zomer ook wel om. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze week moet haalbaar zijn ![]() Quote:
Volvo doet dit al jaren dus moet goed komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer een stapje verder vandaag, de distributie is nu volledig klaar was nog een gekut om dat distributie plaatje er tussen te krijgen.
Brandstofleidingen van achter naar voren gebracht. De hele uitlaat zit er nu onder ,handremkabels zijn toch net iets te kort ze zitten nu aangesloten maar je krijgt de handrem maar 1 tikje omhoog. En de schijven draaien ook niet meer als je hem los zet. Ga de m6 draadeindjes van de kabels nu verlengen met een verlengde moer m6. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() wat voor vermogen leverd de motor.