![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die wielen staan er wel super onder. |
|
||||
|
||||
![]() En weer een scherm vol deuken en een naad onder de koplamp waar een bepaaldelijk lichaamsdeel bijna tussendoor past.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee joh, eerst $ 4000 spenderen aan wielen/banden en air ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar wel dikke wielen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super dikke wielen en wat een stance heeft die auto vind het echt een fantastisch ding, hij heeft schijt aan iedereen vandaar ook de schades want dat is juist de hele bedoeling van alles...owja en geen air hoor mensen.
Nog maar weer wat diks doen dan ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kan zijn, maar een verneukte en gebutste jetta met mercedes wielen doet het niet echt voor mij. Het geintje word in de states steeds vaker geflikt door knulletjes van 16 die mee willen doen. Een dikke bak zit em niet alleen in de wielen en verlaging. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, dus een oem+ auto telt voor jou niet mee ?? Je kan heel mooi met JUIST alleen een goede verlaging en dikke wielen een fantastisch mooie auto neerzetten. Maar ieder zijn smaak uiteraard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de foto ja.. als je ooit es een keertje in amerika bent moet je maar eens naar een watercooled meeting gaan, je zal je verbazen hoe snel je daar op uitgekeken bent. bij de gemiddelde europese auto wordt er veel meer aandacht gegeven aan techniek, details en afwerking. maar idd, ieder zo zijn smaak |
|
||||
|
||||
![]() Ben ik al eens geweest, maar dat maakt niet uit
![]() Maar daar ging het mij niet om, gaat mij om het punt dat je met een standaard auto met enkel een dik wiel en een goede verlaging toch een heel erg strakke en mooie auto kan neerzetten. En dan hoeft er helemaal geen dikke motor in te liggen of een leren interieur van 16 koeien. Ja dat in Europa over het algemeen meer aandacht word besteed aan details en afwerking dat hoef je mij niet te vertellen, al word het in Amerika wel steeds beter. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een OEM plus auto telt zeker wel mee. Wielen en verlaging maken per slot van rekening de auto. MĂ*ts ook de carosserie van OEM kwaliteit is, en er enkele smaakvolle/subtiele details worden toegevoegd in het interieur. Dit is OEM plus; daar komt die Jetta never nooit niet bij in de buurt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker een dikke type IV
|
|
||||
|
||||
![]() AMEN voor hugolf!
|
|
||||
|
||||
![]() jep!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echt geweldig deze ![]()