![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Erik Baas,
Waarom zou dat slecht zijn dan? Ik kom het dagelijks tegen in powerpacks en aggregaten. Gewoon 12v, maar twee kleine accu's in plaats van een hele grote zware joekel. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Formaat niet maar draad dikte zegt wel veel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies! Verder met dit meesterlijke project ![]()
Last edited by Audi1981 : 17-10-2013 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() Als ik 2 minuten thuis in de hal test of dit ding werk ga ik er geen dikke kabels aan hangen.Test is een test moet er ook bij zeggen dat de omvormer zelf ook geen hele dikke mogelijkheid heeft om er dikke kabels aan te hangen.
En over het serie of parallel schakelen van de accu's heb ik nooit problemen mee gezien. Wij leveren een product waar dit standaard gedaan (serie) word en nooit geen klachten gehad. Dit is ook voor een back up voor onze elektrische schuifwanden. Quote:
Vind ik ook Pomp komt morgen binnen Joram ![]() Vanavond even een verontwaardig mailtje sturen in het Engels ![]() Vandaag de laatste twee rem leidingen gekocht en ik had de twee van voor ook mee genomen om de al kapot gedraaide shit nippels er af te laten halen. En mijn originele bij de dealer gehaalde nippels er op laten zetten tevens op de twee lange nieuw gekochten ![]() Door dit alle kreeg ik een mooie korting op de twee nieuw gekochte leidingen ![]() Dit zelfde gebeurde me vandaag voor het eerst bij de dealer ben er bijna klant aan huis. Spullen kunnen morgen afgehaald worden Bestelt: 028 103 500 Rubberen ring kleppendeksel is goedkoper dan een bus Plastidip ![]() 048 109 129 Afdekplaat voor achter de onderste distributie kap 049 109 271 Deze moest/mocht er bij bestelt worden is een pakking ??? D 000 703 A1 Originele metaal glas lijm voor me scharniertjes van me klap ramen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jullie _lezen_ dus niet eens! Ik schreef al: serie is okee, parallel niet. Geen wonder dat je nooit klachten hoort! Duh... Edit: Grappig toch, dat iemand zonder mijn tekst te lezen kan zeggen dat ik ongelijk heb. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou vooruit Erik omdat je het niet los kan laten je heb gelijk nou goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() jezus kinders, eindelijk klaar?
style je bent goed bezig, lekker zo door gaan!
|
||||
|
||||
![]() Thanx Kenny gaan we doen heb onder tussen en krijg nog zo veel spullen kunnen we eindelijk weer eens dingen af maken, remmen ,elektrische verhaal nog wat laatste puntjes ,benzine toevoer ,Olie afvoer verhaal , distributie ,uitlaat verder naar achteren af maken.
MK1 weer op zijn winter velgen achter daar zijn we dan helemaal klaar voor gaat helaas nog niet gaat niet passen ivm de Girling 60klauwen. Moet ik eerst weer even sparen om me BBS velgen netjes te maken. En niet te vergeten week 44 zijn we vrij kinderen lekker naar school vrouwtje naar de haar werk. Eerste start poging moet dan wel plaats gaan vinden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga je nu mij vernederen? Nadat ik geprobeerd heb te helpen, en je wat bij te leren? Ongelofelijk... |
|
|||
|
|||
![]() Bepaalde mensen lijken net 13... Zal geen naam noemen
![]() Verder super bezig Style respect voor het project en het werk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Dit was niet zo bedoelt Erik maar de bovenste quote kon ik ook niet echt waarderen, je hebt geen enen keer duidelijk uitgelegd wat er nu zo slecht/gevaarlijk is aan 2 accu's parallel schakelen. Dat de accu's hier kapot van gaan maakt me niet uit dit zijn mijn doe het zelf accu's. Het is ook niet zo dat ik de omvormer heb gekocht om deze op zijn uiterst te belasten. Hoog uit 2 TL balkjes en als eerste alleen maar om een paar soldeer puntjes te maken niet meer niet minder. Als ik had geweten dat het zo veel commotie ging geven had ik het niet eens gepost ![]() Hoop wel dat we er nu mee klaar zijn dit is nu niet echte de leukste pagina uit mijn topic sterker nog ben er niet zo blij mee. Weer verder met de MK1 ![]() Vandaag de spulletjes bij de dealer opgehaald. Meest verbazende was wel de originele lijm voor de klapraampjes. Hier zit een gaasje bij deze knip je op de maat van het voetje van het scharniertje. Dan smeer je het gaasje in met lijm en plak die op het scharniertje en dan gelijk op het glas ![]() Quote:
Hier is tie dan nieuw nieuw ![]() ![]() Netjes het tweede artikel er ook bij gekocht het stalen plaatje. En een nieuw zwart rubbertje voor de kleppendeksel ![]() En de originele lijm die ze overigens vaak gebruiken voor de klanten die een Ford hebben. De binnenspiegel valt hier namelijk nog al vaak van de vooruit werd mij gezegd door de magazijn man ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mocht dat nu niks worden met die accu's en omvormer kan je mijn ESRA gassoldeerboutje wel effe lenen. Die doet het zonder stroom.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() De vraag is alleen voor hoelang hij het uit houd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heren,
Back on topic aub, heb het topic licht opgeschoond om de aandacht op het project te houden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarbij helaas een belangrijke link weggevallen is, nl. die naar een document over accu's! Dat plaats ik nog even hier: http://www.shiptron.nl/docs/accu-aansluiten.pdf . Verder schreef Joris_MK1 iets wat per se niet waar is "Ach ja, parallel schakelen van accus is niet zo slecht, in serie wel.". Dat staat er nog wel, mijn repliek niet meer. Enfin, bij deze dan. Last edited by Erik Baas : 17-10-2013 at 20:17. |
|
||||
|
||||
![]() Laatste pakketje van de week binnen gekregen 10mm benzine/olie slang.
Deze is gedeeltelijk voor de oliecatch aansluitingen en het laatste stukje naar de carburateur direct na het T-stuk voor de retour. En hier nog de vacuüm pomp voor de rembekrachtiger. uiteraard maak ik deze nog netjes maar ik moet eerst Maandag weer een litertje verharder en blanke lak halen ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 18-10-2013 at 15:31. |
|
|||
|
|||
![]() misschien heb ik iets gemist maar waarom een losse pomp en niet gewoon het motorvacuüm?
|
||||
|
||||
![]() Om dat ik met motorfiets carburateurs gaat rijden en dan is het niet gewenst om bij je spruitstuk het vacuüm bij de carburateurs weg te trekken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En omdat het KAN! ![]() Vacuum is zoiets leuks, op m'n werk gaan we tot 10mBar absoluut, dat zuigt pas flink ![]() Met 4 aparte runners heb je qua onderdruk misschien wel een vergelijkbare onderdruk ten opzichte van een gedeeld spruitstuk, maar die ene cilinder wordt wel veel meer beïnvloed door je rembekrachtiger plus dat een cv carb de variatie in onderdruk probeert weg te werken wat op die cilinder een ander mengsel oplevert ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Daar werd ik inderdaad ook al op gewezen door degene die mijn carb's synchroon gesteld heb. Helaas is het nu zo, maar torretje draait prima
![]() Als ik een nieuw spruitstuk ga maken voor bijvoorbeeld een andere moto, ga ik het ook anders doen ![]()