![]() |
|
||||
|
||||
![]() die aansluitingen op je carbs die je hebt afgedopt moeten die wel allemaal afgedopt ?
ik gebruik carbs van een cbr900 die zijn weer net wat anders dus ik kan het ook mis hebben maar volgens mij moeten ze niet allemaal afgedopt |
|
||||
|
||||
![]() Nee heb je goed Sander foutje van mij de enkele grootte boven en die aan de zijkant moeten open.
Dit is voor de membraan ventilatie ![]() ![]() Alleen die voor de koelwater kunnen dicht ga er toch niet s' winters meer rijden.
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk Peter!
|
|
||||
|
||||
![]() Thanx Ward hoe gaat het met de jouwe ?
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog wat missende spulletjes gehaald bij Biesheuvel en Autosport Company.
Gisteren ook mijn probleem met mijn vacuüm oplossing voor de rembekrachtiger op gelost. Spullen moeten allemaal nog aan geschaft worden maar dank zij Joram (Audi1981) mijn held van de maand gaat dit goed komen ![]() Later hier meer over ![]() ![]() En een andere aansluiting voor me kleppendeksel ontluchting achteraf bleek de 8mm toch een beetje klein. Deze heb ik nu om geruild voor een 12mm aansluiting en ik had me rubber ook gemold dus hier gelijk een ander voor gehaald raar maar waar niet in het zwart ![]() ![]() Morgen waarschijnlijk ook me filters binnen dan alleen nog 2 langen remleidingen halen voor achter. En het metalen achterkantje die achter de distributie kap zit. En dan weer even sparen voor alle vloeistoffen ,motor olie,koelvloeistof,remvloeistof en ruitenwisser vloeistof ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer netjes uit zo, volgende maand dat duiveltje tot leven wekken dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou de planning
![]() Maar het grootste rem punt is altijd money money en dan tijd ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er werkelijk prachtig uit!
Binnenkort kom ik weer even buurten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prima Eelco je bent altijd welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Plastidip ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet zo vlot.. Weinig tijd ivm school. Binnenkort weer vakantie en dan zie ik wel weer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, geld is sneller op dan je lief is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een 12V --> 220V omvormer binnen gekregen deze heb ik voor een prikkie kunnen over nemen.
En is toch wel handig moet nog wat kleinen soldeer dingetjes doen en moet nog even kijken hoe lang hij nu op 2 x 45A accu's draait of terwijl 90A parallel geschakeld. Kan ik evt er ook nog later op het jaar als het kouder is de garage deur sluiten en toch nog bv TL verlichting bij hebben. Nu nog iets van een petroleum kacheltje regelen zo dat ik geen winterstop hoef te houden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pas je op peter, behuizing tegen de plus geeft rook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ging alleen even testen hij was zo goedkoop dat ik wel even zeker wou weten dat hij het deed
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lijkt mij een licht apparaat, zou me verbazen als er en beetje goede soldeerstation en tl op wil draaien, vooral start stroom kan wel eens te veel zijn
|
|
||||
|
||||
![]() Huidige electronische omvormers zegt formaat niet zoveel meer, formaat is er vooral om voldoende koellichaam te hebben
![]() 4 tl bakken trekken ongeveer 200 a 300w dus dat mag geen probleem zijn ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() De accu's zijn natuurlijk geen 45A maar 45 Ah, en parallel schakelen is erg slecht voor accu's! Verder is 220V eigenlijk te weinig: het zou 230 moeten zijn, hoewel de meeste apparaten er geen moeite mee zullen hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Ach ja, parallel schakelen van accus is niet zo slecht, in serie wel. Of je moet zeker weten dat ze direct na elkaar geproduceerd zijn. Over de spanning zou ik me geen zorgen maken, je houdt met ontwerpen rekening met minimaal 10% variatie. Wat eerder een probleem is is de vorm van de sinus, voor zover er nog over een sinus gesproken kan worden bij die inverters...
Peter, wanneer krijgen we een filmpje te zien? In essentie heb je alles erop zitten om hem een rondje te laten draaien!
|
||||
|
||||
![]() Jongens rustig aan in serie heb ik niks aan wordt het 24V.
De vraag is idd als ik ze parallel zet 2x 45ah = 90ah hoe lang die dan mee gaat. en hij levert gewoon 220\230V en ik weet dat sommigen omvormers problemen hebben met de sinus maar me soldeerbout doet het en een lampje er op ook. En de 2 accus's die ik er voor gebruik heb ik voor dit soort doeleinden ![]()