![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik me niet vergis heb ik deze bij biesheuvel gekocht. http://www.biesheuvel.nl/product/13..._silvertop_road
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon proberen met deze facet pomp, een ander pompje is ook zo gekocht ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan wel inprincipe maar waarom niet voledige retour na tank? Of heb ik iets gemist?
|
||||
|
||||
![]() Dat wou ik ook doen door middel van t stuk in de hoofdleiding net voor de aansluiting op de carburateurs.
Dit in 6mm uitgevoerd zo terug naar de retour leiding. Makkelijk uit te voeren ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ivm te veel brandstof druk in de carb's?
|
|||
|
|||
![]() Deze pomp kan je probleemloos gebruiken op carb's zonder retour leiding, mocht je wel een retour leiding gaan gebruiken zorg er dan voor dat deze aansluiting kleiner is als de aansluiting van je carb's.
Anders houdt de pomp de vlotterkamers niet vol, maar neemt de benzine de weg van de minste weerstand waardoor je het alleen maar terug je tank in pompt. Ik zou m zo zonder retour gaan gebruiken, mochten de carb's toch gaan over lopen, dan zou ik er een brandstof drukregelaar tussen zetten. |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() Is idd de pomp die ik aan gaf Facet Gold Flow 476087
Volstaat zo'n brandstofdruk regelaar ??? http://www.autosportcompany.nl/bran...ml#.UlbpthBmMQg Ik moet nog langs Autosport Company kan ik hem gelijk mee nemen ! Quote:
Het bakje waar de pomp in zit kan toch los bewegen en trillen van de beugel die aan me chassis gaat ???
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 10-10-2013 at 19:01. |
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt erop dat je rubber ringen met bouten hebt gebruikt, maar volgens mij zijn dit rubbers met aan iedere kant een tapeindje eraan? In het laatste geval zit het gewoon goed
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Idd jij snapt hem
![]() 3stuks ![]() Vandaag ook het spruitstuk op gehaald netjes in RAL 9006 laten coaten. En het zit er dik op ook ![]() ![]() ![]() Ook lag er nog een pakketje op de zaak onderste distributie kap. Moet alleen nog even langs de dealer om het ijzeren plaatje wat hier achter hoort te zitten te bestellen. Dan is onder alles van alle kanten netjes dicht ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag het spruitstuk terug gemonteerd carburateurs er op.
Choke kabel is helaas te kort moet ik even een andere voor halen. Gaskabel zit wel aangesloten was even pielen maar zit nu perfect. Ook de benzine pomp zit onder de auto volgende week alle leidingen aan sluiten. Filter wat je nu nog op de foto ziet wordt vervangen voor een dichten. En misschien dat ik deze nog wel voor ergens monteer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Respect, ziet er echt super netjes uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Echt super netjes respect
|
||||
|
||||
![]() Thanx ,en Jorg ik heb ook eens mijn gaspedaal gelijk gecheckt maar bij sluit hij gelukkig wel netjes.
Kabel is ook zeer kort en zonder kronkels ![]() Hoop over 2 weken een week vrij te zijn zo dat alles wat sneller gaat. En wie weet kan ik hem dan even horen lopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() De motor is een kunstwerk aan het worden
![]() Ga je er wel mee durven rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker wel hoor tis dat het hier in Holland niet zo mooi weer is in de winter anders werd het me daily.
Jammer genoeg komt de winter er nu wel aan dus rijden dit seizoen zal er niet in zitten. Dus als het nieuwe seizoen start ben ik de eerste die de garage uit rijd ![]() Ps die van jouw ziet er goed uit ![]()
|
|||
|
|||
![]() @style
Heb je goed gedaan. Vaak zijn de veren hun voorspanning wat kwijt. Als je dan een gaskabel hebt met een knik erin gaan de gaskleppen dus niet goed dicht. Ben benieuwd wat je er aan vermogen uit gaat persen peter! Succes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Petje af, wat netjes allemaal! Ik neem mijn opm terug over de dempers in je fuelpump, zoals het nu zit is perfect!
|
|||
|
|||
![]() Peter, is de hoek van je carburateurs wel voldoende? Als ik zo kijk staan de vlotterbakken nogal schuin, waardoor de vlotters straks niet goed sluiten. Ik zou dit wel zo snel mogelijk even testen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook ik hou Cabrionick in de gaten heeft zo goed als de zelfde set up. Alles meer dan de 70PK van de JB is mee genomen ![]() Quote:
Dank je wel bedankt voor de oplettendheid vor het zelfde geldt zat het wel fout ![]() Quote:
Komt goed Pim gaat ook niet over 1 dag ijs ![]() Op deze regenachtige Zondag maar even de retour leiding netjes zwart maken. Kan hij er gelijk volgende week op ![]()