![]() |
|
||||
|
||||
![]() Paarse Polo 6N vanmiddag in Emmen. Paars, zwarte velgen, goed laag en groene sticker op de achterruit
|
|
||||
|
||||
![]() ik had het idee Tjaap vandaag te spotten van monster naar naaldwijk (zwartedijk)
in de audi met een gek mutsje op?? ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Oranje t2 besteller met dubbelasser erachter, stoer om zo'n ding als bedrijfsauto te gebruiken
|
||||
|
||||
![]() Gisterochtend, lage donkere Passat met hoodbra op de A32 bij Heereveen
|
|
|||
|
|||
![]() gister een witte bora(t) in Bergum rond half 4
leek wel op Gerk . maar dan schoner ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag een hele dikke Golf 5 R32(blauw)
![]() ![]() Iemand van hier?? |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geniale T1 samba bus rood met zwart lekker laag en op Fuchs velgen. Op de parkeerplaats van recreatiepark Marveld in Groenlo Wie o wie....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou heel goed kunnen... ![]() heb niet echt op het kenteken gelet ofzo... |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen nacht rond 12 uur in sittard thv het oude ziekenhuis/rijksweg een lage zilvere golf 1 op zwart staal, volgens mij 16inch, vanmiddag rond een uur of 3 tussen geleen en beek een paarse golf 2 met xenon koplampen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag in Leerdam gespot de witte 35i tdi (ex big ron) met verbreed staal, zag er dik uit !
|
|
||||
|
||||
![]() Om half 5 op de rijksweg in geleen. Lage donkere MK2 met gele koplampen. Kleur kon ik niet goed zien. I.v.m. kei harde regen.
|
|
||||
|
||||
![]() Was ik denk ik, ik kwam een donkere mk2 tegen ook met gele lampen?
|
|
|||
|
|||
![]() Donderdag op de A20 een panamabruine Polo 1 in een flits bij schiedam
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb wel een zwarte MK2 maar geen gele koplampen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan had ik mischien waan ideen door de harde regen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in de leeuwerikstraat in eygelshoven de groene golf 3 van svennie. was rond half 3 zoiets.
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend op de A20 bij Rotterdam, een rode Golf 2 GTI uit '84, laag. Kenteken begon met LJ.
|
|
||||
|
||||
![]() Rond half 2 vandaag in Sittard thv Rijkswegzuid richting centrum een hele lage zwarte golf 5 met duitse platen, had een mat zwarte motorkap Us lights en iets van een drager ofzo op het dak, dikke bak, bestuurder en bijrijder zaten allebei achterstevoren in de auto toen ik voorbij reed
![]() |