![]() |
|
||||
|
||||
![]() lekkere jetta zeg!
Kijk er naar uit om hem eens te zien |
|
||||
|
||||
![]() 15Mei is die aanwezig op Eurosunda's dus dan kun je hem bekijken.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kom je de windraak op met die bak ![]() maar proficiat met je job ! |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Ron!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd chef werkplaats
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tnx Frank,
Deze morgen kwam een vriend langs ik had met hem afgesproken om zijn pas gekochte Golf V GTI te poetsen, het hele pakket zeg maar van binnen en buiten, wassen, kleien, wassen, drogen, glaze, en een wax. Dus zo gezegd zo gedaan, nu net klaar dus dik 5uur gepoetst maar hij blinkt nu wel eindelijk, hij zat vol met teer en boom rotzooi. Ik heb alleen foto's van hoe die klaar was, Kijk maar. ![]() ![]() ![]() Blinken doet die en ook van binnen is hij nu netjes. Kan hij zicht weer vertonen met de wagen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie auto !! En knap poetswerk... Maarre begint wel veel offtopic in dit topic te staan langzamerhand...
|
||||
|
||||
![]() Ligt er aan wat je offtopic noemt, ik heb mijn wagen klaar, en toch blijft ik bezig met andere dingen, en waar moet ik ze anders plaatsen dan in mijn eigen topic.
Mijn wagen kan ik vrij weinig nog aan doen, als poetsen en misschien nog eens een RVS uitlaat op maat laten maken, of een ander setje velgen, meer valt er niet meer aan te doen. Gr Ronnie.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey Ron wordt het dan niet eens tijd voor een nieuwe auto
![]() ![]() ![]() ![]() Mooie golf trouwens, ziet er weer netjes gepoetst uit. Groet Ron |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik ook eens met die van mij langskomen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk Erik haha..
Vandaag een fijne dag met me vriendin gehad in Maastricht, mij was afgelopen nacht iets in gevallen, ik was namelijk al een langere tijd aan het zoeken naar een soort van filters voor op me kelken, nu was er niet echt iets te vinden om te monteren op de carb's. Dus afgelopen nacht even een beetje zitten dubben voor het slapen en ik kwam op het volgende. We hebben 2 paar sokken gekocht, met een speciale opdruk (Hahaha) deze hebben we afgeknipt op de juiste lengte en weer omgenaaid zodat ze weer netjes op sokjes lijken. Hier de foto's gemonteerd op de kelken, ik vind het echt super vet uitzien. Tadaa! ![]() Nog eentje. ![]() Hello Kitty hahaha.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee nog niet maar als ik een nieuwe ga halen is het wel iets snellers als wat ik nu heb. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() vet!!!
![]() nu nog een 2e setje met Superman en een 3e setje met Spongebob, kun je een beetje omwisselen ![]() Past goed bij jou en je jetta, lekker maf!!
|
||||
|
||||
![]() whahahaha wat een top idee...erg maf maar wel lekker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha held!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ik vind het wel geslaagd, het ziet er leuk uit,...Ben blij dat mijn vriendin me geholpen heeft hahaha.
En @ FunkyF: Jammer dat het geen glimmende dildo is op een veer hé hahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Echt vet die sokjes!, maar heb je geen last van de sokjes die erin gezogen worden?
Neem aan dat er flink wat vacuum op komt te staan. Tot zondag trouwens dan kan ik de jetta in t echt bewonderen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee ik heb ze er alleen op voor de show hahaha rijden heb ik nog niet geprobeerd eerst even wassen ivm de losse draadjes die er nog in zaten.
Gr Ronnie en tot zondag.