![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een zaag ![]() Quote:
ja nog effe stralen binnenkort en gelijk in de epoxy en dan opbouwen! |
|
|||
|
|||
![]() hey , vandaag wel richting je auto rijden maar geen update`s?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Stil hier Frank, doe je niks meer?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jawel jawel update komt eraan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schiet eens op dan met je aktie foto`s
|
|
||||
|
||||
![]() Zo weer wat gedaan hierzo,
eerst even een uitsparing voor de lange aandrijfas gemaakt, op me daily loopt deze bij hard insturen aan namelijk. ben niet van plan met deze heel laag te rijden maar liever overbodig dan nodig en niet gedaan ![]() actionshot ![]() ![]() ![]() Had ook een balance-bar systeem besteld, die was laatst binnen dus gelijk maar inbouwen. ![]() Het is een universeel systeem dus we moesten eerst nog het e.e.a. passend maken eerst de stuurkolom, hier bout je normaal je rembekrachtiger aan vast. oud: nieuw: ![]() en daarna nog het schutbord, vanwege de grotere bevestigingsplaat. ![]() en het past ![]() ![]() ![]() alleen de bevestigingsbouten nog effe verzonken maken want nu loopt ie er tegenaan: ![]() en deze (is van de originele bekrachtiger, afgezaagd) nog van draad voorzien ![]() oud vs nieuw, ruimt lekker op ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit zeg!
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Frank , eindelijk eens een actie foto?
![]() Moet toch volgende week maar weer eens komen kijken bij je. |
|
||||
|
||||
![]() Heej Frank! Ziet er echt goed uit zeg, en mooi opgelost met de balance bar en pedaal! Goede vorderingen, ben echt benieuwd naar de rest.
Kooi ziet er erg mooi uit, volg het project met plezier! Ga zo door! |
|
||||
|
||||
![]() Ga je straks smallroom dansen Frank?
En wat voor assen ga je gebruiken? Die voor een 1100/1300 zijn dun en massief,IVM de te gebruiken bak. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() balance bar zier er ,mooi uit waar heb jij hem gekocht ,wil er n.l zelf ook nog eentje aanschaffen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja er was een goeie fotograaf langsgekomen ![]() Quote:
Nee ik doe niet aan dansen ![]() assen heb ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk, komt nog wel en anders weet ik je te vinden voor tips ![]() Quote:
thanks, heb m bij Compbrake vandaan @ de rest, thanks! |
|
||||
|
||||
![]() netjes Frank!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi man!
|
||||
|
||||
![]() Thanks
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top!
Hier komt de Superleggero in, neem ik aan? |
|
||||
|
||||
![]() Heb je al een bak Frank?
Ik heb anders wel iets in de kofferbak liggen voor je,kom net uit ZuidHollend. |
|
||||
|
||||
![]() jup heb 1 CEH en 2 AHD's moet genoeg zijn voorlopig
![]() wat ligt er achterin? @Ruben idd! |
|
||||
|
||||
![]() ATV
Ander kroon/pion en klaar is kees. Het ding gaat in op slag,als je wat nodig bent trek je maar aan de bel. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer keurig uit zo
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |