![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ondanks het takke weer toch wel een aardige shoot geworden:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt gelijk inderdaad, vaak zijn de vaste lenzen een stuk mooier in de onscherpe delen en hebben in sommige gevallen andere elementen dan een zoom/kitlens. Met als gevolg dat er meer beeldrendering plaats vind. Last edited by R-oy : 05-06-2015 at 16:50. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() "rick! leipe shots man!
is dat in lagevuursche? ![]()
|
||||
|
||||
![]() prachtig Rick!! ter ere van wat was dit?
|
||||
|
||||
![]() @Cyriel, daar zijn wij wel in de buurt geweest. Maar de laatste foto is vlak bij mijn werk genomen in Leusden.
![]() @Bas, thanks kerel. Dit was voor KSC Import in Venlo. Vandaag was er een mega BMW event in Venlo, en dit was de dag ervoor. Tevens ook gelijk een promo voor Breyton. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeeel erg gaaf Rick! No thanks, de shoot was bij jou in heel goede handen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() In de duitste Eifel zijn zo veel gave dorpjes en special locaties te vinden! Toe ik laatst tijdens een lang weekeind op een camping in Heimbach was met mijn vriendin maar weer eens een dagje Nordschleife besloten te doen. Lekker de toeristische route genomen en wat je dan allemaal tegenkomt
![]() Dit is een verlaten cement- of steenfabriek geweest. (Klik op de foto's voor hogere resolutie) Panorama van 13 foto's in portrait (camera rechtop gehouden) later via Lightroom algemeen bewerkt en in Photoshop aan elkaar gemaakt en netjes gemaakt. Dit is dus ook uiteindelijk een foto geworden van 90 Megapixels. ![]() Verlaten maar heel netjes opgeruimd. Verboden toegang staat overal maar alles is open, ook de poort naar de hallen en binnenplaats. Omdat ik alleen was ben ik niet naar binnen gegaan. ![]() De fabriek is tegen een flink hoogteverschil gebouwd, aan de andere zijde een bruggetje met een fel gekleurde poort die mooi als kadering kon dienen. Door de 70-200mm te gebruiken op afstand krijg je een mooi perspectief met meer in beeld tussen jouw en het onderwerp en daardoor meer dieptegevoel in de foto. ![]() Camera op flinke hoogte geplaatst met groothoek lens en mikken maar! Dit is een 24-70mm f/2.8 op 24mm met daarvoor een LEE filtersysteem met polariatiefilter. Daarom trad er iets vignetting op in de hoeken die je mooi bij kunt snijden als je de foto wijd genoeg maakt. ![]() Iets ander "standpunt" zonder de lucht erbij op de foto: ![]() Voor deze zwart wit heb ik een foto gebruikt, ook met de 70-200mm gemaakt, maar dan met het diafragma helemaal open op f/2.8 Hierdoor krijg je net voor- en net achter je onderwerp al meteen een mooie zacht verloop in scherpte. ![]() Alle foto's gemaakt met het LEE Filters filtersysteem voor de lens gemonteerd met daarop een 105mm polarisatiefilter. ![]() 150529HS Test Canon 7D 023.jpg by Herm Schreurs, on Flickr
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 20-06-2015 at 10:57. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Herm!
Maar je moet wel die wielen ff wassen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fak! Hij ziet het weer ![]() Dacht ik kom er wel mee weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb ze al zo vaak zien glimmen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even offtopic vraagje: wat voor koplampen heb je in jou mk4 zitten? Want de knipperlichten lijken totaal anders te zitten.
Verder weer hele mooie foto's.
|
||||
|
||||
![]() HELLA Golf 5 look lichten:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks for the answer Rick! Ja ik heb deze heerlijke GTi zo kant en klaar gekocht van EnVeeZee en alle mods zijn door hem gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Erik, Ben je bij VolksDub eind Juni? Dan kunnen we het eea vergelijken als je wilt. Leuk! Welk objectief gebruik je?
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Herm ,vraagje wat doet een LEE filtersysteem eigenlijk precies ???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ligt eraan welk filter je ervoor zet ![]() Het is een heel handig en uitgebreid universeel filtersysteem dat met een adapterring voor op je lens gemonteerd wordt. Zo heb je niet voor elke lens (maat filter) een andere verzameling filters nodig. Ook kun je makkelijk meerdere filters voor elkaar gebruiken. Volgend weekeind zal ik het je laten zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je de ins en outs en beperkingen goed kent kun je zelfs met een simpel cameratje hele nette foto's maken hoor ![]() Wellicht tot volgende week dan Erik!