![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is sinds gister klaar, zaterdag ophalen!
heb dat adresje van je ook nog effe gebeld, gaat ook goedkomen ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 06-04-2011 at 13:03. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Top man , zal binnenkort eens bij je komen buurten . Even bij kletsen , en tegen die tijd hoop ik ook weer een hobby auto te hebben . Alleen geen vw meer .... ![]() Maar wel iets wat jij ook heel goed kan waarderen . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
![]() Kooi is klaar en de golf staat weer thuis ik ben zelf zeer tevreden over het resultaat!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 09-04-2011 at 21:45. |
|
||||
|
||||
![]() lekker robuust! i like!
|
||||
|
||||
![]() nice,begint er goed op te lijken zo.
|
|||
|
|||
![]() heel gaaf
![]() vraag me alleen 1 ding af, waarom hebben ze de buis net achter je stoelen niet in een v vorm op je tunnel gemaakt zoals je meestal ziet? |
|
||||
|
||||
![]() Thanks mannen
@Jones omdat ik dat zo wilde ![]() ![]() maar niet op die manier gedaan omdat het dan allemaal krapjes werd met de tank |
|
|||
|
|||
![]() ok, duidelijk
|
|
|||
|
|||
![]() Top Frank , ziet er goed uit .
Spreek je binnenkort , wanneer ga je op bezoek bij timmers? Het zal wel hard gaan vanaf nu natuurlijk, want nu is het eigenlijk alleen nog een kwestie van in kleur zetten ( voorbereiding) en daarna motor op gaan bouwen . Zover ik een beetje kan inschatten hoef je "alleen " nog maar de motor bak en schokbrekers te hebben . ![]() Last edited by Ron mk1 : 09-04-2011 at 18:56. |
|
||||
|
||||
![]() Thanks, met een paar weekjes, eerst nog effe een paar kleine dingetjes lassen/afwerken
|
|
|||
|
|||
![]() eerste even aangepast frank.
|
|
||||
|
||||
![]() voor de kooi even naar Marco zijn golf gekeken?
super kerel!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de snelheid is vanaf nu vooral afhankelijk van de cashflow ![]() Quote:
onder andere ja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Agh, vertel eens wat nieuws . Ik ga ook een auto aanschaffen , en dan moet ik toch ook weer even gaan sparen voordat er wat kan gebeuren .
Mocht je hulp nodig hebben met iets dan bel je me maar .... Ik contact je nog even over dinsdag , misschien ga ik dan bij mijn " nieuwe " auto kijken. Kan ook zijn dat ik dat maandag al ga doen . |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit man zo die kooi
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooi heel mooi..!!
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() heel mooi project de kooi zit er zeer mooi in mijn complimenten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hè....hoe krijg je je dashboard er nu weer in dan?
![]() Ziet er heel mooi uit Frank, die kooi! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Frank,je golf ziet er goed uit.. kooi is ook mooi geworden en functioneel.
nu kan er begonnen worden met opbouwen denk?