![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de aankoop, waar ik wel benieuwd naar ben, hoe ga je dat nu doen met het carter en de drysump. Had je er rekening mee gehouden dat je misschien een blok zo kopen wat dit niet had? Of moet dit blok nu aangepast worden?
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi Blokje! Nu snel afbouwen dan kunnen we hem allemaal op een meeting eens in het echt bekijken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tjonge jonge 44 pagina's gelezen! Echt super mooi project!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super bezig, lekkere vorderingen, kan niet wachten tot die klaar is, succes met de verdere bouw,
|
|
||||
|
||||
![]() goed bezig Ruud, heb je toch eindelijk het gewenste motorblok!
|
|
||||
|
||||
![]() Damn goed bezig! Mooi project om te volgen!
Hier nog wat fridolin's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Like a Golf 1, and to make pictures Fotoshootje van je ride? PM me! Last edited by Beetlefreak : 13-10-2008 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() Knap blokkie Ruud. En hij is in luxe vervoerd zo te zien. Mooie dingen moet je ook altijd met zorg behandelen.
Grtz Marko
|
||||
|
||||
![]() Mooi blok, mocht je hem niet op kenteken krijgen dan lift je de carroserie eraf laat hem keuren met een ander onderstel met blok zodra hij op kenteken is dit onderstel er weer onder en nog een keer proberen lukt het niet dan jammer maar je hebt in ieder geval een kenteken.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Chassis nummer zit ook niet in de carrosserie, dit is van origine GEEN waterkoker.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Ruud...wat te gek dit allemaal,echt gaaf zo...
![]() Zonder telletunit loopt ie wel,maar als je immobiliser en sleutel er maar by zitten,en op elkaar zijn ingeleerd...zo niet kleine moeite. Veel succes ga het zeker volgen!! ![]() Oh ja,zou denk een bak pakken van een audi a8 4.2l,en de achterkant of quattro afdoppen.Mischien past dit ook beter?? ![]() Snel verder jy!Kunnen we weer kyken!! ![]()
Murdock...I love when a plan comes together Last edited by karretje : 15-10-2008 at 18:41. |
|
||||
|
||||
![]() @karretje; het was hanibal die zei: I love it when a plan comes together
Michael
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen heb ik de motor al wat beter bekeken, en volgens mij moet het mogelijk zijn, om hem binnen een paar weken te kunnen laten lopen.
Momenteel moet ik eerst nog even, op een stukje kabelboom wachten. ![]() gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Feestelijk blok voor deze auto! Gefeliciteerd ermee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo wat zal dat een vet moment zijn als die kabelboom binnen is en hij loopt!!!
|
||||
|
||||
![]() Het stuk kabel boom, waar ik op stond te wachten is binnen.
Toen ik vroeg om de stekkers van het contactslot,tellerklok en gaspendaal. Heeft hij het wel erg lettelijk genomen. Ik kreeg dan ook niet veel meer opgestuurd, dan het boven genoemde. Terwijl ik eigelijk het complete dashbord kabelboom moest hebben ![]() Voor de motor met bak samen te kunnen voegen, ben ik vandaag op zoek geweest naar een vliegwiel en koppeling. Momenteel denk ik dat ik een vr6 syncro vliegwiel moet hebben met een 240 mm dubbelle sinterbrons koppelings plaat (23 tands, A6 tdi) en een zwaardere drukgroep. Misschien dat er mensen zijn die al meer hebben gestoeit met race koppelingen. 450 pk en 600 nm word volgens mij wel een groot probleem???? en ook voor de versnellingsbak. Vandaag sluiten we het 4e jaar af, en beginnen we morgen aan het 5e project jaar, hopelijk kan ik er dit jaar veel meer aan doen dan afgelopen jaar. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Dat hopen wij ook Ruud
![]() Maar dat zal wel goed komen denk ik zo |
|
||||
|
||||
![]() De acher zijwanden zijn nu klaar om ingelast te worden.
ook hier heb ik met rond materiaal, de schermrand verstevigt Ook de pasplaat is in de maak. En het resultaat mag er best wel weer wezen. ![]() Gr Ruud |
|
||||
|
||||
![]() Dat waren wel ff wat uurtjes boren!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk een stukje echte huisvlijt.
Ziet er goed uit Ruud. Michael
|
||||
|
||||
![]() Heeft Paruzzi niet zo'n pasplaat liggen dan